fbpx

InterContinental Hotels обявиха създаването на нов бранд за луксозен и лайфстайл туризъм

Великобританската верига IHG Hotels & Resorts обяви създаването на своята нова марка за луксозен и лайфстайл туризъм – Vignette Collection, а хотелите в Австралия и Тайланд са първите, които се присъединяват към колекцията.

Vignette Collection бележи шестото попълнение в портфолиото на IHG за последните четири години, което довежда общата бройка до 17 бранда и близо 6000 хотела в над 100 държави. Колекцията допълнително разширява бързо развиващия лукс и лайфстайл сегмент на IHG както за почивка, така и за бизнес пътници.

Vignette Collection ще предостави на независими собственици на хотели от световна класа възможност да запазят своята идентичност, като същевременно използват глобалния обхват, лукс и лайфстайл и мощната програма за лоялност IHG Rewards. Тези изключителни места за настаняване в търсените градски и курортни зони ще ускорят растежа на IHG и ще отговорят на нарастващото търсене на пътниците за единствена по рода си ваканция.

ezgif.com gif maker 20 InterContinental Hotels обявиха създаването на нов бранд за луксозен и лайфстайл туризъм

Кийт Бар, главен изпълнителен директор на IHG Hotels & Resorts, коментира: „Нашата нова марка Vignette Collection дава на IHG убедителен начин да посрещне независими хотели от световна класа в нашето семейство от места за настаняване от различни сегменти, съчетавайки отличителната индивидуалност на всеки хотел със силата на нашия глобален обсег. Както показват първите ни хотели в Австралия и Тайланд, всяко място за настаняване е уникален като следващия и всички ще бъдат подкрепени от солидната репутация на IHG за качество.“

„Ние сме стратегически ангажирани с подобренията, които направихме в нашето Luxury & Lifestyle портфолио през последните години, което е второто по големина в индустрията с повече от 400 хотела и 100 000 стаи. Ние надграждаме наследството и глобалния успех на нашата междуконтинентална марка чрез бързата международна експанзия на Kimpton и Hotel Indigo и придобиването на Six Senses и Regent. Очакваме след 10 години да привлечем повече от 100 хотела под маркатаVignette Collection“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.