fbpx

Защо онлайн плащанията увеличават приходите в хотела?

Още преди COVID-19 плащанията в брой вече бяха на път да си отидат. Пандемията просто ускори тази тенденция. Но тъй като всички хотелиери гледат да внедрят безконтактни платежни системи, от решаващо значение е да разберат как тези платформи могат да работят в тяхна полза и да мотивират гостите да харчат повече.

Всички ние се опитваме да изградим комфортна среда в нашите обществени пространства, като в същото време отговаряме на всички нови изисквания за борба с вирусите. С прилагането на такива мерки като плексигласови защитни екрани на рецепция, маркировкa на пода за спазване на социална дистанция през рецепция, барове и ресторанти и задължаване на всички служители (и евентуално гости) да носят лични предпазни средства на закрито, това създава присъщо чувство на безпокойство, което отрицателно ще рефлектира върху всякакви транзакции.

И така, имайки това предвид, защо да се спрете на безконтактен терминал за кредитна и дебитна карта, когато знаете, че тези все още физически взаимодействия ще предизвикат фино усещане за безпокойство? Защо да не направите допълнителната стъпка, за да направите всички транзакции онлайн?

Само си представете, че сте отседнали в хотел някъде тази есен, където трябва да си сложите маска и ръкавици, само за да напуснете стаята си. След това, отивайки във фоайето, изпитвате силно тревожно усещане с всички нови мерки за социално дистанциране и дезинфекция. Несъзнателно ще искате да влезете и излезете възможно най-бързо и вероятно няма да дори да обмислите покупка на допълнителна услуга. С други думи, тези протоколи за безопасност на Covid създават натрапчива точка на триене, която ще ви попречи да максимизирате RevPAG (приходи на гост).

Оставете кредитните карти или телефоните с приложения за разплащане с активиран NFC (вид безжична комуникация между две устройства) и отидете крачка по-напред, като допълнително намалявате елемента на докосване и колко дълго съзнанието ни се задържа при всяко едно плащане. Тогава, разбира се, връхната точка на това е онлайн пазаруването, при което физическото взаимодействие на човек е напълно изрязано от процеса на транзакция, като свежда до минимум болката, която клиентът чувства при плащането. Просто погледнете цената на акциите на Amazon, за да потвърдите тази основна психология.

Онлайн пазаруването и транзакциите, базирани в интернет, са толкова улеснени, защото всякакви точки на триене, като докосване на хартиени пари, натискане на някаква пластмаса върху NFC терминал или директна работа с служители в хотели, са премахнати от психологическото уравнение.

„Освен намаляването на натовареността за счетоводство, цялата идея зад онлайн плащанията е, че колкото по-лесно е гостите да плащат, толкова по-вероятно е процеса на резервация да завърши с транзакция“, казва Саар Фабрикант, изпълнителен директор на онлайн платформа за разплащане TransForm.

Източник: hoteltechnologynews.com

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.