fbpx

Проучване: Кои са последните хотелски технологии, които гостите очакват?

Hotel Internet Services (HIS), доставчик на цялостно обслужване за интернет услуги и решения за индустрията на хотелиерството, обяви публикуването на нова „бяла книга“, анализираща най-новите тенденции на гостите, когато става въпрос за това, което очакват от забавленията в стаите, удобен достъп до хотелски услуги, както и възможност за взаимодействие с удобствата на имота, без да увеличават риска от излагане на микроби.

Използвайки обратна връзка от повече от 700 гости и 200 хотелиери, бялата книга служи като продължение на подобно проучване, проведено през 2018 г. и доказва, че изискванията за персонализирани способности за стриймване и достъп до гласово активирано управление се увеличават с все по-бързи темпове .

Бялата книга, озаглавена „Даване на гостите ключовете за хотелската развлекателна програма“, разкрива, че променящите се предпочитания на потребителите по отношение на персонализираните развлечения и технология за виртуален асистент, предизвикват огледален ефект в индустрията на гостоприемството. Главоломно растящите скорости на технологиите, адаптирани за дома, карат все повече и повече хора да очакват подобни услуги да бъдат предоставени по време на престоя им в хотела.

Например повече от 86% от гостите на анкетата през 2020 г. отбелязаха, че предпочитат да могат да се възползват от лични абонаменти като Netflix, вместо традиционни телевизионни опции. Това е увеличение с 5% от 2018 г.

Особено значимо беше откритието, че

50% от гостите сега заявяват, че способността на хотела да предлага функцията за кастинг може да повлияе на решението им за резервация.

Тъй като хотелите започват да се отварят наново, възможността да се предлагат персонализирани развлекателни услуги следователно трябва да бъде водещо инвестиционно решение, което трябва да се разгледа.

Бялата книга на HIS доказа, че гостите търсят цялостно подобрено удобство и персонализиране на услугите от преживяването си в хотела. Изискванията за цялостно решение, което може да им позволи да поръчват удобства или да намерят информация за хотела, без да напускат стаята, само са се увеличили. Например

тези, които търсят възможността да поръчат храна в стаята чрез телевизора, са се увеличили с 8% от 2018 г. насам и сега представляват общо 50 процента от гостите.

Тези способности вече ще стават още по-търсени с пътуващите, които се стремят да поддържат безопасни социални дистанции от персонала и другите гости.

Докато виртуалните асистенти вече стават все по-чести приспособления в помещения по целия свят, Бялата книга HIS показва също, че подобно на кастинг услугата (casting), нарастващото присъствие на гласово активирана технология в ежедневния потребителски живот също води до увеличаване на търсенето на хотелска такава. Например,

60 процента от анкетираните гости посочиха, че вероятно ще използват устройство за виртуален асистент, ако им се даде възможност.

Други 68 процента отбелязват, че ще използват гласова технология за контрол на стайни термостати, осветление и телевизори.

При опасения относно риска от контакт с микроби чрез споделени повърхности, тази статистика вероятно ще продължи да нараства, тъй като хората поставят по-голям фокус върху опазването на здравето си, когато посещават обществени места.

„Индустрията на хотелиерството преживява едно от най-несигурните времена в своята история, така че е жизненоважно хотелиерите да разберат какви услуги трябва да предложат, за да могат да се погрижат за най-новите предпочитания, очаквания и притеснения“, заяви Гари Патрик, изпълнителен директор на Hotel Internet Services. „Използвайки актуална обратна връзка, нашата бяла книга служи като ценно ръководство за разбиране, че за гостите възможността да приспособяват изживяването в стаята е не само дългосрочна тенденция, но е по-важна от всякога, като се има предвид нарастващото желание за самоизолация и намаляване на потенциалния контакт с микроби. Технологии като модерно забавление в стаите и виртуален асистент  ще стават все по-желани от гостите, тъй като те се стремят да отразят удобствата, които сега обикновено имат у дома, докато едновременно изпитват по-безопасна хотелска среда. “

Източник: www.hotel-online.com

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.