fbpx

Кои са най-големите предимства от безконтактния чек-ин в хотелите?

Безконтактният чек-ин е въведен в много хотели поради пандемията COVID-19, тъй като позволява на хотелите да се придържат към всички указания за здраве и безопасност.

Този вид регистрация обаче съществува от години. Всъщност, в проучване от 2015 г. на Software Advice, 60% от гостите казват, че предпочитат да резервират хотел, който предлага мобилно настаняване. Въпреки това днес необходимостта стана много по-належаща, тъй като сега е задължително да се ограничи количеството на контактите на гостите с персонала. И въпреки че пандемията COVID-19 ще приключи един ден, безконтактното настаняване е тук, за да остане.

Това е решение, което всички хотели трябва да внедрят постоянно и има много причини за това. Екипът на технологичната компания Canary Technologies видя прякото влияние на безконтактното чекиране върху стотици хотели по света. Ето ги и 5-те мощни предимства на безконтактното регистриране според тях.

Подобрява удовлетвореността на гостите

Когато човешкото взаимодействие е ограничено, гостите се нуждаят от по-персонализирана и ангажираща услуга – особено ако се изисква да взаимодействат чрез устройство. Мобилното настаняване позволява на гостите да поддържат връзка с персонала на хотела, дори и да не ги виждат лично.

Позволява регистрация отвсякъде

Мобилното настаняване позволява на гостите да се регистрират от където и да е, преди да стъпят в хотела, само с мобилния си телефон. Без значение дали не са напуснали дома си или вече са близо до местоназначението си, те могат да се регистрират и да започнат комуникация с хотела си. Това не е от полза само за гостите, но и за персонала на хотела. Те могат да събират информация за своите гости предварително и да започнат да предоставят страхотно изживяване веднага след приключване на процеса на регистрация.

Това веднага изгражда солидна връзка между гост и хотел, която е особено важна днес, когато близките контакти трябва да бъдат ограничени. Намирането на други начини за комуникация с гостите е от ключово значение, особено за услуги, които изискват много взаимодействие. След като гост се регистрира през мобилния си телефон независимо дали е в самолета, преди да напусне дома си или докато е на път – хотелът може веднага да започне да поддържа тази връзка. И така, до пристигането на госта, те вече се чувстват специални и се грижат за тях.

Повишава ефективността на персонала

Добрият хотел работи като добре смазана машина, където всеки член на персонала може да бъде в крак с всичките си дейности, без да се преуморява. За съжаление, много хотели, които все още практикуват традиционно настаняване, имат проблем с ефективността, тъй като персоналът им на рецепция обикновено не може да насмогне с динамиката на работния процес. Гостите от своя страна искат процеса на чек-ин да бъде възможно най-бърз.

Увеличава приходите

Достъпът до обширна и автентична база данни е основната полза. Мобилните инструменти за чекиране улавят данни за връзка с клиентите, които помагат на хотелите да разширят своите имейл списъци. Тази база данни може да се използва за промоционални и ексклузивни оферти, които принуждават гостите да се връщат, като същевременно поддържат вашия хотел жив в съзнанието им.

Редовните актуализации помагат да се изгради лоялност към марката, като кара гостите да се чувстват като част от вашата общност, което от своя страна води до връщане на клиенти и увеличаване на приходите.

Това е безопасно и сигурно

След като гостът се регистрира, той поверява много лични данни на хотела, като пълно име и номер на кредитна карта. Ако този тип данни не са защитени, хакер може лесно да ги открадне и използва по начин, който да навреди на хотела и гостите му. Естествено, хората се притесняват как хотелите обработват личните им данни и ако чувстват, че хотелът няма добри мерки за сигурност, за да ги защити, няма да останат там.

При безконтактното чекиране гостите няма да се притесняват дали данните им са защитени, тъй като тези видове регистрации използват модерна технология за осигуряване на безопасно прочитане на процеса. Гостите ще трябва само да включат минимална и необходима информация, която им дава спокойствие.

Безконтактното настаняване не е нова функция в хотелската индустрия, но все още не се използва от повечето хотели, които разполагат със средствата за прилагането й. Ако искате да подобрите удовлетвореността на гостите, като същевременно увеличите приходите си и подобрите ефективността на персонала, безконтактното настаняване е нещо, което определено трябва да обмислите.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.