fbpx

Как технологията може да помогне за възстановяването на хотелиерството

Индустрията на хотелиерството пое едни от най-тежките удари от пандемията COVID-19. Според Американската асоциация за хотелиерство и настаняване, американските имоти са загубили над 23 милиарда долара приходи от стаи, от средата на февруари и продължават да губят 2,8 милиарда долара седмично.

Тъй като бавно се премахват ограниченията на COVID-19 в повечето страни, хотелите се отварят отново с акцент върху това как да опазят гостите и персонала в безопасност. Индустрията се адаптира към тази нова реалност, а технологията ще бъде критичен инструмент за подпомагане на хотелите да се приспособят и да осигури път към рентабилността.

Според проучване на Magma Global, 86,4% от анкетираните са заявили, че санитарните процедури на хотелите ще окажат силно влияние върху решението им къде да отседнат. Докато хотелите обновяват процесите си на почистване, технологията е на преден план в стратегията им.

UV-C дезинфекция

Повечето хотели използват ключ-карти за многократна употреба за своите стаи, а организирането на служители да почистват тези карти ръчно е потенциално „минно поле“. От вероятността за човешка грешка, до самата цена на антибактериалните кърпичките за еднократна употреба и отрицателното въздействие върху околната среда- тази техника далеч не е идеална.

За щастие, напредъкът в технологиите създаде прости машини за дезинфекция чрез UV-C, които могат да се използват за почистване на ключ карти за по-малко от една минута. Някои от тези преносими устройства могат да убият 99,9 процента от вредните патогени за по-малко от 60 секунди и могат да дезинфекцират няколко предмета наведнъж. Тези малки устройства са практично и икономично решение за индустрията на гостоприемството като стабилна санитарна стратегия и ще бъдат от съществено значение за връщане към бизнеса.

maxresdefault 4 Как технологията може да помогне за възстановяването на хотелиерството

Роботизирано почистване

Някои хотели се отказват изцяло от ежедневните услуги по почистване, но за луксозни хотели, където обслужването е наложително, не е подходящо решение. Все повече хотели по света започнаха да въвеждат роботи. Медицинският център Westin Houston използва LightStrike Germ-Zapping роботи, които използват ксенонови UV светлинни импулси за убиване на микроби. Роботите се използват в повече от 400 болници и проучванията установяват, че намаляват процента на инфекция в околната среда между 50 и 100 процента.

westin hotel Как технологията може да помогне за възстановяването на хотелиерството

Дългосрочен дезинфектант

Дори преди кризата COVID-19 хотелите в Дания експериментираха със самопочистващи се стаи. Използвайки ACT CleanCoat, хотелът е в състояние да пръска невидимия почистващ разтвор без мирис, който премахва вируси, микроби, алергени, спори на плесени и други, до една година във всяка стая за гости и общи площи. Продуктът на базата на титанов диоксид е преминал повече от 24 европейски теста.

Мобилно приложение за хотели

Много хотелски вериги подобряват своите приложения за смартфони, за да автоматизират различни процеси и за да намалят контакта между хората. Приложенията могат да позволят на гостите да се регистрират онлайн, да поръчат рум сървис, да комуникират с персонала, да правят резервации за спа и ресторанти и други.

Термични камери

Със симптоми на повишена температура в много от случаите на COVID-19, някои хотели прилагат термични камери, които могат да мерят телесните температури на гостите в хотела по-дискретно, отколкото да го правят на всеки вход и изход.

thermalcamerastory Как технологията може да помогне за възстановяването на хотелиерството

Източник: hospitalitytech.com

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.