Sabre Corporation, водещ доставчик на технологии и софтуер за световната туристическа индустрия, обяви днес, че ще си сътрудничи с Google за разработване на първата в отрасъла технологична платформа за изкуствен интелект (AI- artificial intelligence).
Sabre Travel AITM е технология, която ще използва най-модерните възможности на Google за изкуствен интелект и машинно обучение. Това ще позволи на клиентите на Sabre бързо да получат най-подходящото и персонализирано съдържание, което да отговори на нуждите на днешните пътници, и ще отвори значителни възможности за растеж на приходите и рентабилност на бизнеса. Saber планира да интегрира функционалността Saber Travel AI в своята гама от продукти в началото на 2021 година.
„Sabre Travel AI е пробив, който променя играта и ние сме горди да си партнираме с Google. Заедно нашите компании създават технологии, които са предназначени да преосмислят начина на управление на туристическия бизнес и да изграждат повторяеми, мащабируеми процеси, базирани на аналитически данни. Развитието на Sabre Travel AI бележи нов крайъгълен камък в нашата технологична трансформация и важна стъпка към реализирането на нашата персонализирана стратегия“, каза Сундар Нарасимхан, президент на Sabre Labs.
„Създавайки Saber Travel AI ние променяме нашата платформа и преминаваме към базирани на облак технологии, управлявани от данни, които могат да бъдат интегрирани в съществуващи и бъдещи продукти на Sabre. Комбинирайки инфраструктурата, изкуствения интелект и възможностите за машинно обучение на Google Cloud с дълбоката експертиза на Sabre за пътувания и туризъм, ние разработваме решения от трето поколение, които са по-интелигентни, по-бързи и по-рентабилни. Те ще бъдат първите по рода си в туризма“, добави той.
Тази иновация е предназначена да помогне на авиокомпаниите, агенциите, корпорациите, хотелите и други туристически компании да издигнат своите стратегии за ангажиране на клиенти и цифрови услуги на следващото ниво. Те ще могат да персонализират услугата, като предоставят на пътниците правилната оферта в точното време и по правилните канали. Това ще помогне да се увеличат конверсиите на продажбите и лоялността на потребителите.
Sabre и Google Cloud обединиха усилията си през януари 2020 г. Тяхното партньорство има за цел да измисли, разработи и внедри технологии, които ще насърчават туристическата екосистема.