Медиците очакват да се справят с инфекциозните заболявания като част от ежедневната си работа, но работниците в хотела- не. COVID-19 блести като прожектор, стресиращ аспект на работното място, въздействия, които са подобни както за здравеопазването, така и за индустрията на хотелиерството.
Защитата на служителите и пациентите, за които се грижат, е от първостепенно значение за болниците, а използването на лични предпазни средства се очаква както от служители, така и от пациенти. Очакват се същите мерки и от служителите на хотели и техните гости.
Навсякъде е пълно със статии, в които подробно се описва колко често обучените медицински специалисти се заразяват, въпреки че носят маски, ръкавици и цялостна екипировка. Оказва се, че моментното премахване на личните предпазни средства отнема много време и трябва да се изпълнява внимателно и последователно, за да бъде ефективно.
Без ефективна комуникация, операциите в хотела страдат и опитът на гостите ще бъде неоптимален. В разгара на пандемията, дори най-простият акт на комуникация с помощта на устройства (като телефони) може да изложи на риск служителите на хотел. В исторически план болниците са взаимствали стратегии за обслужване на клиенти от хотели, в опит да подобрят обслужването. Сега хотелиерството е изправено пред необходимостта да приеме процедури, основани на начина, по който болниците работят. Сложността на този подход е очевидна: как индустрията може да отговори на очакванията на служителите и клиентите си и да приложи подходящи предпазни мерки за предотвратяване на инфекции, но все пак да поддържа ориентацията и стила си на обслужване, който определя оптималното изживяване на гостите?
Ако член на камериерския екип носи лични предпазни средства по време на почистване на стая за гости и се нуждае от комуникация с другите, какви опции са налични? Маските или ръкавиците трябва да се премахнат преди излизане от помещението, но премахването им носи риск от самозаразяване и е разточително, особено ако се дължи само на временна нужда от комуникация.
Използването на стандартни предпазни средства изисква постоянна дезактивация между помещенията и представлява риск за околната среда по време на този процес. Колкото по-малко се нуждае персоналът от смяна на екипировка за процесите, толкова по-безопасни са те. Именно тук комуникационните технологии Vocera могат да осигурят идеално решение: преносими значки.
Носена под предпазните средства, новата Vocera Smartbadge предоставя на служителите на хотелиерството достъп до ясен, сигурен, свободен от допир комуникационен канал, който гарантира тяхната безопасност и благополучие и държи всички членове на екипа в контакт, независимо от необходимостта или спешността.

Използвайки прости гласови команди, членовете на персонала могат да се свързват помежду си по име , роля, местоположение или група, като елиминира нуждата, за постоянно премахване на личните предпазни средства или допир до устройство. Като допълнителен плюс всеки бадж може да бъде използван за незабавно уведомяване и показване на местоположение при извънредна ситуация.
Добрата комуникация е от съществено значение за оптимизиране на престоя на госта, както и за ефективността на даден хотел. Персоналът на хотела трябва да може да общува един с друг и с гостите лесно и безопасно, за да предостави възможно най-доброто обслужване.
Когато комуникационните и операционните системи на хотела са интегрирани, процесите могат да бъдат автоматизирани, намалявайки риска от закъснения или грешки в комуникацията, съкращавайки времето, необходимо на екипа да реагира.
Автоматичните съобщения помагат на всеки служител да прекарва повече време в това, което прави най-добре, и да позволи на Vocera да поеме комуникацията. Членовете на персонала не трябва постоянно да следят системите за оптимизиране на услугите за актуализации на състоянието. Когато системата за управление на собствеността актуализира системата за оптимизиране на услугите и е подаден сигнал, че гостът е напуснал и стаята се нуждае от почистване, в реално време може да бъде изпратено известие директно до точния член на екипа. Ускорява се обслужването на гостите, подобрява се оперативната ефективност и служителите се натоварват по- малко. Интелигентното внедряване на къмуникационни стистеми намалява труда и стреса върху персонала.