fbpx

Чат ботовете и приложението им в хотелиерството

Днес ще обърнем внимание на един от бързоразвиващите се трендове не само в туризма, но и в много сфери на бизнеса. Ще акцентираме разбира се върху влиянието и как може да се приложи в хотелиерството.
Чат ботът е инструмент, създаден да симулира човешки разговор чрез чат интерфейс, задвижван от изкуствен интелект.

Хотелските чат ботове са съвременният еквивалент на консиержа или както сега е известен customer service и една от най-новите технологии, използвани за подобряване на опита на клиентите. Гостите могат да се регистрират, да правят резервации и дори да искат препоръки за местен ресторант.

Обслужването на клиенти е жизненоважно за хотела. Въпреки това, много хотели правят грешка да обръщат внимание само на услугите, предоставяни в хотела, игнорирайки моментите преди и след престоя. Запомнете- опитът на гостите започва преди пристигането. Чрез предварителното обслужване на клиентите ги опознавате и събирате ценни данни, което ви позволява да извършвате персонализирана услуга от най-висок клас, дори преди гостът ви да стигне до рецепцията.
Като отнемат моментално всички възможни съмнения, които клиентите могат да имат преди да резервират хотел, чат ботовете могат да засилят директните резервации на хотела. Интегрирани със системата ви за резервации, чат ботовете могат да покажат на клиентите всички стаи (с изображения) и услуги за няколко секунди, ангажирайки потребителите и дори да ги посъветват, че директните резервации имат най-добри цени.

В ерата на моменталните новини и информация всички сме свикнали да получаваме информацията, която искаме незабавно. Всъщност HubSpot Academy съобщава, че 57% от потребителите се интересуват от чат ботовете поради тяхната моменталност. Ето защо хотелите от бранша (особено хотелите локализирани в Западна Европа) използват чат ботове, за да подобрят връзките с клиентите, като реагират в реално време на съобщения в различните каналите. Това е интелигентен начин да се преодолеят ограниченията на ресурсите, които не ви позволяват да отговорите веднага на всяко запитване.
Има множество компании, които са готови да създадат перфектния за вас чат бот. Има обаче и приложения, които макар и с по-ограничени възможности ,ви предлагат шанса сами да създадате чат бот на по-елементарно ниво. Те могат да бъдат интегрирани във facebook messenger или във ваша собствен чат, интрегриран в сайта ви.
Оставяме ви няколко примери за успешно изградени чат ботове на туристически бизнеси в България:

Тез Тур- https://www.messenger.com/t/TezTourBG

Хотел Медикус- https://www.messenger.com/t/HotelMedicus

Хотел Земята и Хората и СПА- https://www.messenger.com/t/HotelEarthandPeople

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.