fbpx

Автоматизиране на комуникацията с гости- чат ботовете са само началото на промяната

По време на кризи сме склонни да разглеждаме технологиите, за да увеличим ефективността и да намалим разходите. Предишните кризи засилиха дигиталната трансформация, а настоящата пандемия на COVID-19 не е по-различна. Дигиталната трансформация означава заместване на съществуващите практики с по-усъвършенствани дигитални технологии, за постигане на по-висока ефективност. Това може да включва много технологии, но в момента изкуственият интелект и данните движат голяма част от трансформацията.

Доказано е, че компаниите, които се приспособяват бързо и решително по време на кризи към нови парадигми, по-късно жънат плодове. Не е моментът да играете безопасно, а напротив- сега е моментът да преоцените своя пакет с дигитални технологии. След като достигнем ерата след пандемията, нововъведените технологии ще се превърнат в новата норма. Предприемането на ранен дигитален скок ще постави собствеността ви пред конкурентите, когато нещата отново се подобрят.

Какви технологии трябва да разгледаме?

Изкуственият интелект (ИИ) е посочен като най-обещаващата технология през последните няколко години. Ясно е, че ще видим бързо нарастване на използването на изкуствен интелект във всякакви платформи, като съобщенията не са изключение. Управляваните от ИИ чат-ботове са чудесен инструмент за рационализиране на комуникацията с гости, независимо дали преди, по време или след престоя им.

По време на пандемията придобихме нови дигитални навици, повечето от които включват нашите мобилни телефони, като сканиране на QR кодове за менюта на ресторанти, видео разговори, да не говорим за огромно глобално усвояване на съобщенията. Гостът след пандемията ще очаква да може да поиска услуги или да задава въпроси чрез обичайните си канали за съобщения, вместо да се налага да се изправя на опашка на рецепцията.

Автоматизирайте и рационализирайте работните процеси

Чат ботовете са чудесен начин да започнете дигитализацията на вашата комуникация с гости. Важно е обаче процесите, които следват или предшестват разговора, да бъдат еднакво дигитализирани и рационализирани. Когато заявките от гости влязат през вашата платформа за съобщения, трябва да са налице правилните автоматизирани процеси, така че заявките незабавно да попаднат в правилните ръце и ясно да се разбира какви са следващите стъпки.

Не чакайте, автоматизирайте

Помислете за автоматизиране на вашата реактивна (входяща), но също така и вашата проактивна (изходяща) комуникация. Изпратете ключовата информация преди пристигането, така че вашият гост може да дойде подготвен с правилните очаквания, а вие да бъдете добре подготвени за вашия гост. Като се свързвате активно с гостите си на ключови етапи от пътуването им, можете да откриете всички нужди, преди те да станат проблеми.

Събирайте, анализирайте и се учете от данните за гости

В този променящ се пейзаж може да бъде трудно да се определят нуждите на гостите. Това е мястото, където анализът на гости може да ви помогне. За да разберете новия си тип гости, анализирайте данните за гости, като събирате информация чрез обмен на съобщения и заявки. Съберете всичките си взаимодействия и престои в един профил, за да разберете по-добре кои са вашите гости и да създадете интелигентни списъци с гости за по-ефективна и сегментирана комуникация.

Научете за нуждите и предпочитанията на вашите гости, като анализирате входящите си заявки: какви услуги или информация искат най-много, чрез какви канали за съобщения и др. Данните със заявки на гости също могат да ви помогнат да подобрите и рационализирате операциите си, като разгледате за какви проблеми се отчита най-често, какви са първопричините, разрешават ли се всички проблеми, колко бързо се разрешават и т.н. Проследяването на данните за гости ще ви позволи да се адаптирате и да подобрите стратегиите си, тъй като ситуацията продължава да се развива.

Когато решите да въведете чат бот във вашата организация, имайте предвид, че за успешна стратегия на дигитална комуникация са ви необходими много повече. Те са чудесна отправна точка, но останалата част от операциите ви също трябва да бъдат оптимизирани и рационализирани с правилните технологии, така че да сте добре подготвени за това, което идва след пандемията.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.