fbpx

Топ тенденциите в устойчивия туризъм през 2020 година

sustainabilityasset 2@3x Топ тенденциите в устойчивия туризъм през 2020 година

Продължаваме с втори епизод от рубриката 21Sustainability! Днес решихме да ви представим обобщено топ тенденциите в устойчивия туризъм в момента, като идеята е в следващите седмици, да анализираме и коментираме всяка една от тях в отделен материал. Очаквайте най-добрите практики в устойчивия туризъм от световни вериги, малки хотели с оригинални идеи, както и мнения на професионалисти в областта.

Минимизиране и използване на водните отпадъци

Когато някой реши да поеме по пътя на устойчивия туризъм, намаляването на водните отпадъци често е първото нещо, което опита. В крайна сметка гостите контролират колко дълго да си взимат душ или да използват мивките си, но можете да ги насърчите да участват в намаляването на водните отпадъци. Поставете табели във всяка стая, за да посочите колко вода ще спестят с по-къси душове и избройте какво прави вашият екип, за да съхранява водата.

Hilton разполага със системи за рециклиране в по-големите хотели, при които отпадъчната вода се рециклира обратно в машина, която улавя около 85% нев и се използва за повторна употреба в пералните помещения“, съобщава Ранди Гейнс, мениджър по операциите и разработването на нови проекти в Hilton.

Очаквайте следващият вторник в рубриката 21Sustainability отделна статия по темата!

 Намаляване на пластмасовите изделия

Пластмасата е една от първите теми, които хората обсъждат, когато заговорят за устойчив туризъм. Ефектите му върху околната среда са добре познати, защото хората изхвърлят осем милиона пластмасови парчета в океаните всеки ден. Намаляването на пластмасата във вашето място за настаняване, като не предлагате бутилирана вода или сламки, ще направи хотела по-екологично място за престой. Подмяната на пластмаса със сламки за многократна употреба или стъклени бутилки също придава на вашия хотел по-класно усещане.

Както знаете редица големи световни хотелски вериги като Marriott International, Hyatt, Accor Hotels и други , вече обявиха различни инициативи по премахване на пластмасата за еднократна употреба в хотелите си.

 Елиминиране на хранителните отпадъци

Когато сте в бизнеса с хранене на гости, някои хранителни отпадъци са неизбежни. Колкото и опитен да е главния готвач и колкото умело да прави поръчките за продукти, съобразено с броя на гостите, хранителен отпадък винаги има. Все пак има стъпки, които мениджмънта на хотела може да предприеме, за да намалят отпадъците. Първата стъпка е да извършите одит на отпадъците, за да видите къде може да се извърши оптимизация. Ангажирайте персонал от всеки хотелски отдел, който да участва в това, да се разбере откъде идва по-голямата част от отпадъците и решете най-добрите начини да намалите това количество.

В бъдеща статия от рубриката, ще ви покажем добри практики от хотели, които имат изградена,добре работеща система за хранителни отпадъци (Food waste management).

 Мониторинг на въглеродните емисии

 Хората споменават въглеродните емисии в контекста на превозни средства или големи фабрики. Наскоро ООН привлече вниманието към хотелските емисии, като заяви, че те представляват над 1% от всички въглеродни отпадъци. Хотелиерите могат да намалят въглеродните емисии, като инвестират в слънчева енергия или оптимизират използването на всички видове енергии. Наемете специалист, който да проведе енергиен одит за по-подробни препоръки за вашия конкретен имот. Ще ви отнеме време да се приспособите към новите начини за използването на енергия, но това ще намали до минимум вашия въглероден отпечатък и ще покаже на гостите ви, че мислите устойчиво и в дългосрочен план.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.