fbpx

Световната организация по туризъм помага за устойчивото възстановяване на туризма

Световната организация по туризъм (СОТ) затвърди сътрудничеството си с испанската международна телекомуникационна компания – Телефоника. Тъй като туризмът по целият свят постепенно започна да се възстановява, Телефоника до голяма степен задълбочи отношенията си с организацията във връзка ускоряване процеса на укрепване на щетите причинени от COVID-19.

В резултат на предизвикателствата причинени от пандемията, СОТ изцяло дава приоритет на иновациите като ключово средство за развитие на туризма. След като стремежите на глобалната общност за устойчиво развитие в сектора попаднаха в застой, екипът усилено се стреми да поведе туризма в тази насока. Новата фаза от сътрудничеството им с Телефоника е отдадена на дигитална трансформация в полза на устойчиво възстановяване и подем.

Моделиране на големи данни в полза на дестинациите

,, Сътрудничеството ни с Телефоника ще направи възможно предоставянето на всички необходими инструменти, за да ускорим процеса на възстановяване, изграждането на доверие чрез гаранция за сигурност и насърчаването устойчивостта на туризма.‘‘

СОТ и Телефоника ще работят заедно по ефективната употреба на големи данни и изкуствен интелект в полза на сектора. Това дава възможност на различните дестинации да получат по-обективна оценка за туристическото поведение, повишавайки ефективността на продажба на своите продукти. Чрез управление на данните също така ще подобри управлението на туристическия поток спрямо новите протоколи за здраве и безопасност по отношение на COVID-19. Ръководителят на СОТ Зураб Пололикашвили заяви, че дигиталната трансформация на туризма ще позволи на сектора да се завърне по-силен от всякога след дългия застой по време на пандемията.

Дигитална трансформация

Мигел Льопис, ръководител на публичния сектор в IoT (компютърна мрежа от свързани помежду си устройства) и обработката на големи данни в Телефоника, също добави, че туризмът ще се завърне обратно в пълна сила. За да се осъществи това, той ще трябва първо да предприеме изменения в структурата си, касаеща дигитални технологии. В случая, такива са IoT и големи данни, чрез които работодателите в сектора ще си спечелят предимство пред конкуренцията.

Телефоника и СОТ разработват серия от визуални елементи, които предоставят информация за ключовите показатели за ефективност в туризма. В допълнение, за да се отбележи началото на новата фаза на сътрудничество между двете компании, СОТ присъства на специална виртуална тренировка, касаеща дестинациите в Америка, заедно с Телефоника и представители от туристическите отдели в Португалия, Буенос Айрес и Чили. Целта на тренировката е да изясни как по-точно употребата на големи данни може да допринесе към бързото възстановяване на туристическия сектор.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.