Великобританската верига IHG Hotels and Resorts стартира вътрешна програма за устойчиво развитие, наречена „Пътуване до утре“. Описвайки го като „набор от ангажименти за стимулиране на промените за хората, общностите и планетата през следващите 10 години“, компанията се фокусира върху пет вътрешни „амбиции“:
- Нашите хора: Създаване на среда, където всеки може да се развие и процъфти
- Общности: Подобряване живота на 30 милиона души в нашите общности по света
- Въглерод и енергия: Намаляване потреблението на енергия и емисиите на въглерод
- Отпадъци: Свеждане до минимум на отпадъците в хотелиерската индустрия
- Вода: Пестене на вода и спомагане за осигуряването на достъп до вода в районите с най-голям риск
Програмата идва, тъй като IHG Hotels and Resorts публикува резултатите от световно проучване сред над 9000 души, което показва, че за 82% от анкетираните е важно да изберет марка хотел, която работи отговорно, а потребителите са готови да похарчат средно 31% повече на вечер за настаняване, което отговаря на тази нужда.
Главният изпълнителен директор на компанията, Кийт Бар каза: „Ние се интересуваме не само от това да работим внимателно и да се развиваме устойчиво, а и от изживяването на гостите в нашите хотели. Ето защо нашият план „Пътуване до утре“ е тясно свързан с Целите на ООН за устойчиво развитие, които предлагат план за организациите в световен мащаб, за да допринесат за по-добро и по-устойчиво бъдеще за всички нас до 2030 г.”
Карин Шепърд, директор в IHG Hotels and Resorts за Европа добави: „Сега повече отвсякога се поставя акцент върху това как потребителите могат да пътуват по-добре, намалявайки въглеродния отпечатък и полагайки грижа за общността. Всеки може да промени поведението си и въпреки това да се наслаждава на пътувания както за бизнес, така и за отдих, но е важно организациите да проправят пътя за пътуващите. Ето защо стартирахме „Пътуване до утре“ – ангажиментът на IHG за да се уверим, че правим правилното, а не само това, което е необходимо.”
Резултатите от проучването също показаха, че:
- 46% са съгласни, че искат да бъдат по-екологични и социално съзнателни при пътуванията си
- 33% са съгласни, че е по-вероятно да подкрепят хотелски брандове със силни екологични и социални ангажименти
- 69% казват, че изборът на бранд хотел, който работи отговорно е важен за тях (22% казват, че това е много важно)