fbpx

IHG Hotels and Resorts стартира програма за устойчив туризъм

Великобританската верига IHG Hotels and Resorts стартира вътрешна програма за устойчиво развитие, наречена „Пътуване до утре“. Описвайки го като „набор от ангажименти за стимулиране на промените за хората, общностите и планетата през следващите 10 години“, компанията се фокусира върху пет вътрешни „амбиции“:

  • Нашите хора: Създаване на среда, където всеки може да се развие и процъфти
  • Общности: Подобряване живота на 30 милиона души в нашите общности по света
  • Въглерод и енергия: Намаляване потреблението на енергия и емисиите на въглерод
  • Отпадъци: Свеждане до минимум на отпадъците в хотелиерската индустрия
  • Вода: Пестене на вода и спомагане за осигуряването на достъп до вода в районите с най-голям риск

Програмата идва, тъй като IHG Hotels and Resorts публикува резултатите от световно проучване сред над 9000 души, което показва, че за 82% от анкетираните е важно да изберет марка хотел, която работи отговорно, а потребителите са готови да похарчат средно 31% повече на вечер за настаняване, което отговаря на тази нужда.

Главният изпълнителен директор на компанията, Кийт Бар каза: „Ние се интересуваме не само от това да работим внимателно и да се развиваме устойчиво, а и от изживяването на гостите в нашите хотели. Ето защо нашият план „Пътуване до утре“ е тясно свързан с Целите на ООН за устойчиво развитие, които предлагат план за организациите в световен мащаб, за да допринесат за по-добро и по-устойчиво бъдеще за всички нас до 2030 г.”

Карин Шепърд, директор в IHG Hotels and Resorts за Европа добави: „Сега повече отвсякога се поставя акцент върху това как потребителите могат да пътуват по-добре, намалявайки въглеродния отпечатък и полагайки грижа за общността. Всеки може да промени поведението си и въпреки това да се наслаждава на пътувания както за бизнес, така и за отдих, но е важно организациите да проправят пътя за пътуващите. Ето защо стартирахме „Пътуване до утре“ – ангажиментът на IHG за да се уверим, че правим правилното, а не само това, което е необходимо.”

Резултатите от проучването също показаха, че:

  • 46% са съгласни, че искат да бъдат по-екологични и социално съзнателни при пътуванията си
  • 33% са съгласни, че е по-вероятно да подкрепят хотелски брандове със силни екологични и социални ангажименти
  • 69% казват, че изборът на бранд хотел, който работи отговорно е важен за тях (22% казват, че това е много важно)
Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Обяви за работа от

Открийте най-новите свободни позиции в туризма.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела. 

[newsletter_form]