fbpx

Hotel Weekly #10: Представяме ви Graffit Gallery Hotel, Варна

В десетия епизод от нашата рубрика в подкрепа на най-добрите хотели в бранша – Hotel Weekly – ще се пренесем в морската столица на България. Докато Черноморието е известно най-вече с летните си курорти, във Варна се открояват и впечатляващи градски хотели, като хотел-галерия Графит е един от иконичните за града обекти. Хотелът участва и в надпреварата за титлата „Водещ бутиков хотел на България“ към World Travel Awards, като ви приветстваме да отделите няколко минутки и да гласувате за него ако това, което ще научите, ви впечатли. Повече информация в края на статията.


Разкажете ни относно концепцията на Хотел-галерия Графит?

Хотел-галерия Графит е 5-звезден бутиков хотел в центъра на Варна, представящ концепция, различна и открояваща се на фона на предлагането в града. Целим да създадем за своите гости неповторима атмосфера, подплатена с ефектите от нетрадиционното дизайнерско виждане на четирима български архитекти. Обектът се развива като едно от най-интересните и запомнящи се места за настаняване, със строго индивидуален, разпознаваем стил и безкомпромисен хотелски продукт, поднесен с отношение към детайлите и индивидуалните предпочитания на гостите. Портфолиото на хотела предлага класически бизнес услуги, релакс зона със страхотна панорамна гледка, модерен градски ресторант, бутикова кафе-сладкарница и художествена галерия, превърнала се в притегателен център за всички любители на изкуството.


Какви са основните предизвикателства пред един градски хотел в България?

Хотелът е изправен пред общовалидни за всички градски хотели предизвикателства, най-вече свързани със сезонния характер на туризма у нас и в резултат – неравномерно туристическо потребление. Като предизвикателство и едновременно възможност за бъдещо развитие отчитаме необходимостта от засилено използване на социалните мрежи и информационните технологии, служещи като инструменти за повишаване ефективността на рекламата и подобряване на комуникацията с гости. Тенденциите, породени от глобализацията и довели до промяна в потребностите и философията на туристите, също налагат непрекъснатата нужда от гъвкавост и адаптиране на продукта според съвременното търсене.


Как се отрази Covid-19 на хотела и кои бяха антикризисните мерки, които приложихте?

Не бяхме подминати от влиянието на COVID кризата, като се сблъскахме с два основни проблема – непредвидимостта на посещенията и незаетия капацитет като негова пряка последица. Въпреки предизвикателствата, екипът ни вложи максимални усилия и гъвкавост, с оглед гарантирането на сигурността и безопасността на своите гости. Въведен бе специален режим за използване на съоръженията и общите части в хотела,  с цел предотвратяване на риска от струпвания, стриктно отношение на персонала към спазването на физическа дистанция и носене на маски, поставяне на дезинфекциращи средства в ключови точки на хотела, приложение на специална технология на почистване и зареждане на хотелските стаи, както и  временно преустановяване на някои услуги, изискващи по-дълготраен контакт с гостите или техните вещи. Като превантивна мярка срещу разпространението на вируса, използваме технологията на озониране на стаите след престоя. Всички служители се отличиха с висока степен на адаптация към непрекъснато изменящите се нормативни документи, определящи рестрикциите около COVID-19.


По-лесно ли сформирането на екип в градски хотел, отколкото в сезонните обекти?

Сформирането на екип, независимо в какъв вид туристическо предприятие, е сложен и многопластов процес. Туризмът изисква отдаденост и пълна посветеност, което на практика превръща грижата за госта в 24-часова ангажираност. Като градски хотел, Графит функционира целогодишно, посреща гости от всякакви националности, с цел на пътуване бизнес, отдих, градски, морски, културен туризъм. Това носи редица предизвикателства пред създаването на ефективна работна среда. Поставяме висок приоритет върху качеството на своя продукт и сформираме екипа си от доказани професионалисти в сферата на услугите. От една страна, целогодишните хотели вероятно не изпитват чести затруднения, свързани с текучество на персонала, но от друга – мисията им при подбора на кадрите е по-сложна, заради стратегическия дългосрочен поглед върху тях и необходимостта от адекватна преценка на качествата, уменията и компетенциите на всички служители. Спецификите на обекта и безупречната му репутация са причина редица млади хора да желаят стартът на тяхната професионална кариера да започне именно от Хотел-галерия Графит.


Какви са очакванията ви за 2021 година?

COVID пандемията внесе особени сътресения в развитието на туристическите компании и Хотел-галерия Графит не прави изключение. Очакванията на мениджмънта са оптимистично обвързани с повишаване дела на груповите и директните резервации за активния летен сезон и месеците непосредствено след него (крилата на сезона). Надеждите на екипа ни се увеличават пропорционално на броя на ваксинираните лица в световен мащаб. Трудно е да се каже дали предстоящият сезон ще бъде по-успешен от предходния, но сме сигурни в едно: Хотел-галерия Графит ще продължи да бъде близо до своите гости и ще полага максимални усилия за постигане на тяхната пълна удовлетвореност. След месеците с висок интензитет на туристическо потребление очакваме постепенно увеличаване на възможностите за провеждане на конферентни и бизнес мероприятия – услуга, в която Хотел-галерия Графит е специализиран още в началните години от своето развитие.


Номинирани сте за Водещ бутиков хотел на България за 2021г. Защо според вас Hotel Gallery Graffit е най-подходящия избор за България?

Хотел-галерия Графит е номиниран в категорията „Водещ бутиков хотел на България“ на Световните туристически награди за 2021 година. Благодарение на висококачествения си продукт и многобройните положителни отзиви в интернет пространството, хотелът бързо добива славата на най-предпочитано място за настаняване сред градските хотели във Варна, съчетавайки всички предимства на бутиковото настаняване. Хотелът разполага със значителен брой редовни гости, както български, така и чуждестранни, останали неизменни на неговото гостоприемство през годините. Интересната концепция, богатото портфолио от услуги и професионализмът на екипа превърнаха хотела в място с безброй национални и световни награди.


Споделете финални мисли с аудиторията на 21Hoteliers Bulgaria.

В светлината на пандемичната обстановка и сериозните усилия на туристическия бранш да възстанови баланса е от особено значение и моралната подкрепа към всички тези хотелиери, които устояват на предизвикателствата, не губят мотивация и продължават да работят за добрия имидж на дестинацията, получавайки световни признания и популяризирайки българския туристически продукт.

Гласуване в World Travel Awards

Ако хотел Графит ви впечатли, можете да го подкрепите в надпреварата на адрес https://www.worldtravelawards.com/vote или като кликнете на бутона по-долу. За да гласувате ви е необходим профил в платформата, който отнема не повече от 2 минути за създаване, след което ще откриете категорията, в която е номиниран хотел Графит като изберете: Europe > Bulgaria > Bulgaria’s Leading Boutique Hotel > Graffit Gallery Hotel. Вашият глас е определящ, затова не се колебайте да участвате!

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.