fbpx

FTI Group стартира партньорство с българска авиокомпания

Германският туроператор FTI ще се концентрира по-силно върху печелившия растеж и изплащане на държавни заеми под ръководството на новия изпълнителен директор Ралф Шилер, включително и по-модерни почивки за предстоящия зимен сезон.

Базираната в Мюнхен туроператорска група, която също притежава туристически агенции и хотели, навлезе в нова ера след предаването на управлението от основателя Дитмар Гунц на дългогодишия служител и втората по важност фигура- Ралф Шилер в края на миналата година. По време на пандемичната 2020 година, бързоразвиващата се, но с традиционно нисък марж група беше принудена да си подсигури заеми от мажоритарния собственик Сами Сауирис и схемата за финансова подкрепа на германската държава.

Но Шилер подчерта в интервю пред fvw, че FTI сега иска да подобри своята „прозрачност и ефективност“. Той заяви: „Искаме да върнем цялата финансова помощ, която сме получили, през следващите няколко години. Искаме да растем рентабилно. Един от приоритетите ще бъде задълбочаване на сътрудничеството между туроператорския бизнес и хотелските дейности на групата и операциите по управление на дестинациите.“

В оперативен план FTI стартира ново партньорство с българската авиокомпания European Air Charter, за да предложи по-ексклузивни полети, отколкото преди. Туроператорът очаква бум на резервации за плажни дестинации на къси и средни разстояния като Гърция, Канарските острови, Египет и Италия тази есен. От септември авиокомпанията ще лети за FTI от Дюселдорф и Лайпциг / Хале. „С ексклузивни полети до 10 ваканционни дестинации, нашият нов партньор ще допълни перфектно нашето цялостно предложение за полети“, каза Шилер.

Междувременно фокусът на „печеливш растеж“ е очевиден в програмата на FTI за зимата 2021-22, с комбинация от повече петзвездни хотели, по-широко портфолио и две нови дестинации. Цените обаче ще останат стабилни, подчертаха от компанията. Това портфолио съответства на настоящите модели на търсене, каза Шилер по време на презентацията на виртуалната програма. Понастоящем средните продажни цени са с 20% по-високи от сравнителния период на 2019 г., защото клиентите резервират по-скъпи квартири и остават средно по-дълго, обясни той.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.