fbpx

Директорът на Radisson Hotels: Хората и младите таланти са най-големия актив на компанията ни

Като част от специална рубрика, посветена на училищата и програмите за хотелски мениджмънт, Hospitality ON покани няколко лидери на хотелиерската индустрия да изпратят съобщение до младите поколения за вълнуващите възможности за кариера, които предлага индустрията на гостоприемството.

Първият епизод на рубриката стартира с интервю с изпълнителния директор на една от най-разпознаваемите и влиятелни хотелски групи в света- Radisson Hotel Group, Федерико Тежера. 57 годиният испанец заема длъжността от 2017 година.

„В Radisson Hotel Group хората са най -големият ни актив. Ние сме свързани в световен мащаб, мислещи напред и задвижвани от страст във всичко, което правим. Radisson Hotel Group е работодател по избор и значим вход към света, с възможности за кариера в над 1500 хотела и 120 страни. Девет пъти сме награждавани като една най-етичните компании в света, ние се грижим за хората в нашите хотели, общности и партньори.“

federico gonzalez tejera ceo nh hotel group 2 Директорът на Radisson Hotels: Хората и младите таланти са най-големия актив на компанията ни
Federico J. González Tejera

Въпреки предизвикателствата, пред които глобалната икономика и нашата индустрия са изправени по време на пандемията, ние сме готови за възстановяването и акцентираме върху иновациите и устойчивостта. Днес над 95% от нашите хотели са отворени и хората по света планират да пътуват отново.

Всяка криза носи възможности за компаниите, които са гъвкави и готови да се адаптират. Преди 2020 г. Radisson Hotel Group имаше силен процес за управление на кризи и гъвкав модел на разходите. Цялостната диагностика на компанията през 2017 г. и последващият петгодишен план за трансформация с 26 конкретни инициативи позволиха на компанията да действа бързо в отговор на пандемията и да очаква по-бързо възстановяване в сравнение с други хотелиерски групи, именно поради своя гъвкав модел на разходите, отлична система за управление на приходите и системи за мониторинг на качеството. Бързо се адаптирахме към променящите се пазарни нужди и инвестирахме над 400 милиона долара, за да засилим релевантността на нашите брандове, разработихме нови бизнес линии като нашите хибридни стаи и решения за бизнес срещи, за да помогнем на клиентите при организирането на безпроблемни събития, въведохме и нова марка, Radisson Individuals.

За да подкрепи нашия амбициозен план за растеж, Radisson Hotel Group търси амбициозни хора, които са гъвкави, нетърпеливи да изпълняват много задачи и да научат колкото е възможно повече за индустрията на гостоприемството, придобивайки несравним опит на работното място. С промяната в индустрията видяхме нарастването на нови необходими роли, като например системни специалисти.

В Radisson Hotel Group приемаме присърце нашето културно убеждение „Ние развиваме таланти, талантите ни водят към растеж“.

Персонализираното кариерно развитие за увеличаване на потенциала на всички членове на екипа е в основата на нашите работодателски ценности. Освен обучението на работното място и обучението в „класната стая“, един от ключовите ни инструменти за развитие е Radisson Academy, която предлага възможности за непрекъснато обучение с индивидуални програми за обучение от въвеждане в индустрия до лидерство. Продължаваме да усъвършенстваме предлагането си за обучение и развитие с набор от иновативни инструменти, включително нашата нова програма за обучение „Fast Track Hospitality“ за членовете на екипа без опит в гостоприемството.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.