fbpx

Директорът на Holidaycheck: Започваме по-тясно сътрудничество с хотелите

Германското правителство трябва да адаптира начина, по който публикува съветите за пътуване до различните дестинации, за да помогне на туристическата индустрия да се справи с внезапните промени. Това поиска изпълнителният директор на Holidaycheck Group Марк Ал-Хамес в интервю пред fvw.

43-годишният ръководител на най-голямата платформа за онлайн ревюта за хотелския бизнес в Германия, описва настоящата система за публикуване на последните съвети за пътуване в петък на обяд като „луда“, добавяйки „това означава работа през уикенда всеки път, и не само за нас“.

Вместо това той призова „публикуването да бъде в средата на седмицата с по -дълги периоди на предизвестие, с пет дни до влизане в сила на новите правила вместо два, което би било полезно за всички“.

Марк Ал-Хамес обясни, че основният проблем с петък е, че цялата туристическа индустрия, особено туроператорите и туристическите портали, трябва да реагират, като актуализира IT системите с най -новата информация, което не винаги може да се направи през уикенда.

Това дава конкурентно предимство на местните туристически агенции, според шефа на Holidaycheck Group. „Напоследък имаше много несигурност на пазара и следователно много въпроси от страна на пътуващите. И това е нещо,с което местните туристически агенции могат да се справят наистина добре и затова те с право спечелиха пазарен дял“.

Междувременно базираната в Германия група, която управлява известния портал за отзиви и резервации на хотели Holidaycheck, заедно с малък туроператор и портал за коли под наем, е в по-добра финансова форма тази година, подчерта главният изпълнителен директор. През 2020 г. приходите на базираната в Мюнхен компания намаляха значително, което доведе до загуба от 72,5 милиона евро. „Преминахме през екзистенциална криза през 2020 г.“, призна той. „Трябваше да освободим 30% от работната си сила и продадохме холандския си бизнес. Намалихме и разходите за маркетинг. В началото на 2021 г. въведохме увеличение на капитала и сега резервите ни са запълнени с 60 милиона евро. Дори и да не получим нито една резервация повече тази година, бихме могли да оцелеем без никаква държавна подкрепа.“

Ал-Хамес вижда по-тясното сътрудничество с хотели и дестинации като един ключов начин за генериране на ръст на приходите, без да се прави компромис с неутралността на портала за онлайн ревюта. „Искаме да подкрепим дестинации и хотелиери, които може би са генерирали добри отзиви, но не са резервирани толкова, колкото се надяват“, обясни той. „На нашата начална страница можем да решим дали да показваме остров Силт или Португалия, дали да представяме реклама от хотел или дестинация, която се справя особено добре с връзката с гостите по време на кризата. Ние винаги ще правим много ясно разграничение между търсенията на клиенти и нашите препоръки и ще направим това напълно прозрачно.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.