fbpx

Война за шезлонги или нова политика за резервиране през летния сезон?

Вследствие на коронавирусната пандемия и множеството правила за социално дистанциране хотелиерите започнаха да говорят за проблем, който не се коментира много, но е сериозен и в основата на много конфликти в хотелите. А именно резервирането на шезлонги край басейна и на плажа и постоянния недостиг на свободни места.

Много туристи, почиващи на плажовете на България, Испания, Гърция, Турция и други популярни и масови дестинации предпочитат да запазят шезлонги до басейна рано сутрин. Дори преди закуска го „резервират“ с кърпа или други лични вещи, за да го използват през целия ден.

Експертите прогнозират „война за шезлонги“, която може да избухне по курортите на плажовете и на басейните в хотелите тази година. Поради правилата за социална дистанция, които изискват разстояние от един и половина до два метра, броят на шезлонгите ще бъде намален. Хотелиери от европейски дестинации увериха и че политиката, която забранява ранното резервиране ще бъде много строга и няма да подлежи на компромиси.

Други пък заявиха,че шезлонгите могат да бъдат „приковани“ към определени зони и придвижването им ще бъде забранено.

Проблемът с недостига на шезлонги и ранното им резервиране е популярен в масови дестинации и популярни резорти. В Испания вече обявиха, че на плажовете ще има зони за семейства с деца и такива за двойки. Освен спасителите на плажа, ще има и персонал, който ще следи за социалното дистанциране и дезинфекцията.

Как обаче ще се случат в действителност нещата на басейни и плажове това лято предстои да разберем съвсем скоро.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.