fbpx

Водещият немски туроператор за културен туризъм ще продава турове в България, регистрира 90% спад през 2020 година

Водещият германски туроператор за културен туризъм и пътувания, Studiosus, ще се фокусира върху безопасни почивки в европейските дестинации през следващата година, след като продажбите се сринаха с 90% през 2020 поради пандемията от коронавирус.

Но собственикът Петер-Марио Кубш остава уверен за перспективите през 2021 година. За 2021 г. базираната в Мюнхен група е сключила едва 40% от първоначално планирания тазгодишен капацитет, но остава гъвкава, с възможност за увеличаване или намаляване в зависимост от развитието на търсенето през следващите месеци.

Немският туроператор продава и България като дестинация, с множество интересни културни турове и места, защитени от ЮНЕСКО. През 2020 година компанията не оперира в България, но за 2021 са планирани редица екскурзии в страната ни.

Пандемията оказа драматично въздействие върху туроператора тази година. Броят на клиентите спадна с 90% до едва 7000, а оборотът се срина с подобен темп до едва 25 милиона евро.

„Подготвили сме се за такива времена и с нашите служители сме готови да преодолеем предизвикателствата на пандемията. Ще ни трябва финансова сила, но за момента разполагаме с такава“, подчерта собственикът Петер-Марио Кубш пред fvw.

През март, когато бяха наложени първите международни ограничения за пътуване, Studiosus репатрира клиенти от над 35 държави за своя сметка и след това отмени десетки хиляди резервации за следващите месеци. „Въпреки трудната ситуация за всички, успяхме да погасим авансовите си плащания на 52 000 клиенти навреме. При нас нямаше трикове или тактически ходове“, заяви Кубш.

След това Studiosus стартира програмата си за 2020 г. през юли с цялостни хигиенни концепции и мерки за защита на здравето и успешно отведе клиентите на 80 пътувания в 12 европейски дестинации. „Тази година успяхме да посрещнем сравнително малко гости на нашите пътувания. Но който пътуваше, беше много доволен от пътуването си“, каза Кубш. „Това засилва нашето виждане, че сме на прав път.“

Гледайки напред към следващата година, Кубш не очаква търсенето да се увеличи значително преди следващата пролет. В отговор Studiosus фокусира програмата си за 2021 г. през втората половина на годината. Туроператорът се фокусира по-силно върху европейските дестинации, до които лесно може да се стигне с влак или автобус, включително и вътрешни турове в Германия за първи път от 32 години.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.