fbpx

Веригата Sheraton разкри първите хотели в света от новата визия на компанията

Sheraton Hotels & Resorts разкри първите си хотели по света, илюстриращи новата визия на марката: Sheraton Phoenix Downtown, САЩ; Sheraton Denver Downtown, САЩ; Sheraton Тел Авив, Израел; Sheraton Grand Dubai, ОАЕ; Sheraton Гуанджоу, Китай и Sheraton Mianyang, Китай.

След обявяването на Marriott International през 2018 г. за плановете си за освежаване на емблематичната марка, завършването на ремонтите в тези хотели е много важен момент в началото на новия облик на бранда. Изгражда се инерция за трансформацията, като се очаква над 40 хотела по света да отразят новата визия на марката до края на 2022 година.

„Това е ключов момент за Sheraton, тъй като виждаме собствениците на хотели да възприемат новата визия и да я реализират за първи път“, каза Аманда Никълс, директор и бранд мениджър на Sheraton Hotels. „През последните 80 години Sheraton винаги е предлагал на гостите гарантирано гостоприемство на световно ниво. Горди сме, че сме надградили това наследство в новата концепция, създавайки среда, в която гостите могат да се насладят на всички познати удобства на марката Sheraton, но със свежи, съвременни актуализации. С възобновяването на пътуването с нетърпение очакваме да посрещнем гостите в тази нова глава за Sheraton.“

Новият подход за Sheraton създава интуитивно и цялостно изживяване за гостите с чувства за продуктивност и усещане за част от нещо. Подходът на многослойния дизайн, балансиращ усещането за безвремие със свежо и модерно усещане, има за цел да създаде среда, в която гостите да се чувстват комфортно и спокойно, независимо дали работят, имат бизнес срещи или просто разпускат.

В основата на новото изживяване на Sheraton е лобито. Това е преосмислено като „градски площад“ на хотела- цялостно, отворено пространство, което кани хората да се събират или да бъдат сами, създавайки усещане за енергия и принадлежност и в същото време да имат всичко, от което имат нужда на една ръка разстоение.

В новия дизайн са вградени подписващи елементи като Community Table, привлекателна, специално изградена работна площ, която ще позволи на гостите да работят, да се консумират храна и напитки, докато попиват енергията на пространството. Следвайки философията на Sheraton тези маси са проектирани по поръчка с удобства, за да поддържат гостите продуктивни, включително вградено осветление, контакти и безжични станции за зареждане.

Създадена с мисълта за своя гост, новата философия на Sheraton за храна и напитки (Food and Beverage) включва кафе-бар, който се явява централен стълб на новата визия на Sheraton. Кафе-барът безпроблемно прехвърля гостите от деня към нощта с опции за храна и напитки, които са местни, лесно се консумират по време на работа и се персонализират към всички вкусове и графици.

Стаите за гости са проектирани да посрещат клиентите на хотела в добре осветено пространство с топла, жилищна привлекателност, състоящо се от меки покрития и светли дървесни тонове. Стаите са преосмислени с нови инструменти за производителност, като регулируема по височина работна маса, място за зареждане на телефон и лаптоп, както и специално работно осветление, като същевременно запазва някои от класическите удобства на Sheraton, включително луксозното легло Sheraton Sleep Experience. Баните също са напълно преработена с нови и модерни душове и удобства.

В момента има 446 хотела Sheraton в 74 държави по света, което прави бранда „най-световния“ на Marriott International. През 2021 г. Sheraton Hotels ще продължи своя път на трансформация, като компанията очаква да покаже нови програми за изживяване на гости и да извърши цялостно обновяване на места, включително Нешвил, САЩ; Торонто, Канада; Ница, Франция; Киев, Украйна; и Сиан, Китай.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.