fbpx

125 години съвършенство: Kempinski Hotels отбелязват годишнина от създаването си

Тази година е важен етап в историята на Kempinski Hotels, тъй като компанията се подготвя да отпразнува своя 125-ти рожден ден. След скромното си начало като семеен търговец на вино и ресторантьор през 1897 г., Kempinski днес управлява колекция от 80 елегантни хотела, резорта и резиденции в 34 страни по света, с още 26 проекта в процес на разработка от Бразилия до Пекин.

За да отбележи случая, компанията пусна специален уебсайт, който представя 125 Anniversary Special: колекция от щедри оферти, които включват отстъпки до 25% за престой в хотел до 30 септември с гъвкава политика за анулиране. Уебсайтът също така ще хвърли светлина върху някои от ключовите глави в историята на Kempinski и ще екип от герои, които продължават да я пишат и днес.

Kempinski Hotels имат и представител в България- 5-зведния Kempinski Grand Hotel Bansko, който също е включен в отстъпките, които компанията предлага по случай 125-тия си рожден ден.

„Още от най-ранното ни начало, Kempinski има отлична репутация и много постижения. След 125 години в хотелиерския бизнес, тази репутация блести във всички наши хора, които идват от повече от 130 националности и неуморно предоставят най-високо качество на услугите“, казва Бернолд Шрьодер, главен изпълнителен директор на Kempinski Group и председател на Управителния съвет на Kempinski AG. „Благодарение на тези всеотдайни хора ние можем да продължим да създаваме красиви преживявания за нашите гости и тяхната страст е тази, която ще определя нашата история за още 125 години.”

Когато компанията е основана през 1897 г., търговецът на вино и ресторантьор Бертолд Кемпински вече се е ангажирал да предоставя образцово обслужване на клиентите. Неговите ресторанти в Берлин са били сред най-популярните в града и когато компанията навлиза в хотелиерския бизнес, името на Kempinski вече носи репутация за отлични постижения.

bertholdkempinski6195 125 години съвършенство: Kempinski Hotels отбелязват годишнина от създаването си

Kempinski нараства стабилно през следващите няколко десетилетия, първо в Германия с нови хотели в Мюнхен, Хамбург и Франкфурт, а след това и в ключови европейски дестинации. През 1992 г. компанията постигна няколко значими проекта и отваря първия си хотел в Китай, Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center. Оттогава компанията се разраства бързо в Китай, където нейното европейско наследство и репутация за първокласно обслужване и качество помагат за осигуряването на споразумения за управление на някои от най-емблематичните хотели в страната.

„Нашето съзвездие от красиви „убежища“ продължава да расте. Само през последните шест месеца подписахме 10 нови споразумения за управление на хотели и резиденции в дестинации като Ломбок, Дубай, Саудитска Арабия и Истанбул, което демонстрира апетита на собствениците да се възползват от нашата дълга история на управленски опит. Ние сме горди да отбележим, че името Kempinski е толкова високо ценено в целия свят“, коментира изпълнителния директор на веригата Шрьодер.

За нашите гости Kempinski днес предлага успокояваща комбинация от модерна елегантност и класически европейски лукс, украсена с местни нотки във всяка от дестинациите, които наричаме дом. Тъй като продължаваме да се развиваме по целия свят, фокусът винаги ще бъде върху качеството пред количеството. Стремим се да гарантираме, че всяка нова възможност, която ни се открива, е подходяща за семейство Kempinski: такава, в която можем да поддържаме ценностите, които са дошли да определят марката след 125 години съвършенство.”

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.