TUI планира да продаде или затвори своите 70 туристически агенции във Франция, тъй като се фокусира върху основните си печеливши марки и дистрибуцията на трети страни.
В изявление за преструктуриране на компанията, TUI Group заяви, че предложените промени се очаква да позволят на загубилата дивизия Tui France да пробие дори от 2021 година.
Oт TUI коментираха: „В бъдеще TUI France ще се съсредоточи върху бизнеса с висок марж и няколко основни бранда. Офертите, които са с голям обем, но не генерират достатъчно печалба, се премахват от портфолиото.”
“В резултат обемът на бизнеса на TUI France ще намалее. Освен това във Франция мрежата от над 70 туристически агенции на групата ще бъде продадена или затворена.”
Очаква се промените да доведат до загуба на 583 работни места в офис агенциите на TUI, което се равнява на около 60% от френската му работна сила.
В изявлението се добавя: „Вследствие на пандемията на короната ситуацията за TUI Франция се влоши значително. Сега е необходим мащабен пакет от мерки за създаване на перспектива за компанията в рамките на групата. През май 2020 г. TUI обяви, че вследствие на кризата всички бизнес операции ще бъдат преразгледани, за да се управлява компанията безопасно и да й се осигури стабилно бъдеще. Филиалите и регионалните образувания, които през последните години носят загуби, следва да бъдат преструктурирани. Като цяло, TUI Group има за цел да намали базата на режийните разходи с 30% в световен мащаб.“
Източник: travelweekly