fbpx

TUI започва трансформиране на компанията, дадоха оптимистична прогноза за сезона

Най-големият туроператор в Европа TUI Group обяви плановете си да намали оперативните си разходи с 30%. Оптимизацията ще засегне 8 хиляди служители на компанията по целия свят, въпреки,че ръководството на туроператора се бореше да не се стига до такъв момент.

В същото време намаляването на разходите не е временна мярка, подчерта туроператорът, а дългосрочна тенденция, насочена към трансформиране на целия бизнес модел.

Кредитът от 1,8 милиарда евро, одобрен от германските власти, позволи на компанията да изглади безпрецедентните последици от пандемията до възобновяване на нормалните бизнес операции. Към 10 май 2020 г. TUI разполага с финансови средства на стойност около 2,1 милиарда евро.

Тези кредити обаче трябва да бъдат изплатени за кратък период от време. За да направи това, компанията трябва да гарантира висока оперативна ефективност. Това е била и мотивацията за разработване на глобалната програма за намаляване на разходите.

В същото време TUI обяви,че ще засили активно прехода към онлайн продажбите и развитието на цифровите платформи.

„TUI трябва да излезе от кризата по-силен. Но това ще бъде различен TUI и ще намери различна пазарна среда“, каза Фриц Юсен, изпълнителен директор на TUI Group. „Това ще изисква съкращения на инвестиции, разходи. Ще станем по-дигитални на всички нива – по-специално, ще ускорим разширяването на цифровите платформи на нови пазари и за нашите дейности в ключови дестинации. Ние се стремим непрекъснато да намаляваме нашите разходи с 30%. Това ще засегне потенциално 8000 служители по целия свят. За да се върнем към успешното развитие през изминалите години след кризата, сега трябва бързо да проведем перестройката.“

TUI хотелите в европейските дестинации вече са готови да приемат гости. В момента хотелите на групата по целия свят въвеждат протоколи за подобряване на хигиената и безопасността.

„Летният сезон в Европа постепенно става все по-вероятен и организираните пътувания предлагат големи предимства, особено сега: благодарение на надеждната марка TUI, ние предлагаме сигурност, поддръжка и при специални ситуации гарантираме връщане у дома“, каза Фриц Юсен.

„Търсенето на ваканции все още е много голямо. Хората искат да пътуват. Интегрираният ни бизнес модел ни позволява да започнем туристически дейности, веднага щом това е възможно отново. Сезонът ще започне по-късно, но може да бъде удължен.“

Според компанията в момента са резервирани 35% от лятната програма за 2020 г. По-рано компанията обяви планове, че започне да изплаща дълговете си към хотели.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.