TUI Великобритания удължи спирането на своята програма в Испания и увеличи капацитета си за Гърция и Турция. Най-големият туроператор в Обединеното кралство вече е спрял полетите и ваканциите до Балеарските и Канарските острови до 31 юли, а до континенталната Испания до 9 август.
Тези забрани днес бяха удължени съответно до 10 и 17 август и следват съветите на правителството срещу всички несъществени пътувания до Испания. TUI заявиха, че има “огромно търсене” на клиентите да пътуват в чужбина това лято и добави допълнителни седем полета през три дни през август до Гърция и Турция, които са в “безопасния списък” на правителството на Обединеното кралство. Допълнителни услуги за Крит, Родос, Занте и Корфу в Гърция и Даламан и Анталия в Турция ще заминат на 8, 9 и 10 август.
Прочетете още- TUI UK обявиха, че няма да летят до България през сезон 2020
Андрю Флинтъм, директор на TUI Великобритания и Ирландия, каза: „Обратната връзка на нашите клиенти е ясна – те все още искат да пътуват в чужбина това лято, като над 70% от клиентите с анулирани почивки се преместват до друга дестинация за същия период или през следващите седмици.”
Флинтъм каза, че седем полета, които туроператорът вече е добавил към Турция и Гърция тази седмица, са почти разпродадени. „Затова добавяме още седем нови полета за следващия уикенд“, каза той.
„Ще продължим да използваме нашите 787 Dreamliners, традиционно използвани за трасета на дълги разстояния, за да помогнем за допълнителното търсене.“
Флинтъм добави: „Периодът на лятните ваканции е най-важният от годината за туристическите оператори и затова правим всичко възможно, за да помогнем на клиентите да получат своята заслужена почивка. Здравето и безопасността на нашите клиенти и колеги винаги е най-големият ни приоритет.”
Той също така отново призова за по-нюансиран подход към карантинните ограничения, призовавайки правителството да „работи в тясно сътрудничество с туристическата индустрия“ и да обмисли бързото въвеждане на регионални туристически коридори. „Нивото на несигурност и объркване, създадено тази седмица, е вредно за бизнеса и доверието на клиентите в пътуванията“, добави той.
Източник: www.travelweekly.co.uk