Обемът на пътуванията през идващото лято може да бъде почти на същото ниво като през 2019 г., очаква Стефан Баумерт, ръководител на TUI Deutschland. Туроператорът също така иска да противодейства на last-minute резервациите, с високи отстъпки за ранни записвания, съобщават от fvw.
„Ще изживеем един летен туристически сезон, в който нормалността се връща“, каза Баумерт по време на представянето на летните програми. “Това не е пожелателно мислене, а се основава на тазгодишния опит. Всеки път, когато дадена дестинация облекчи правилата за пътуване, търсенето скача незабавно“.
С отстъпки за ранни резервации, които могат да бъдат до 37% според търговския директор Хуберт Клуске, и фиксирани цени за деца от €99, туроператорът иска да допринесе за това, че месец януари, който преди винаги е бил традиционно силен месец, ще се засили отново тази година, въпреки настоящата тенденция на резервации в последната минута. “Само с цените от ранните записвания клиентите могат да си осигурят желания хотел и изгодни цени”, казва Баумерт.
С гъвкавата цена, с която TUI продължава, както и със своята програма Corona Protect, клиентите все още могат да си осигурят сигурност.
За идващото лято Баумерт, който пое поста главен изпълнителен директор на TUI Deutschland през октомври и преди това беше ръководител на туризма, очаква „завръщане на евъргрийните“ като Майорка, Гърция и турското Егейско море. Той също така очаква ръст на пътуванията на дълги разстояния поради задържаното търсене. Търсенето за лятото в момента е преди всичко за САЩ, Малдивите, Мавриций и Доминиканската република.
През лятото на 2022 г. туристите също ще искат да си позволят повече и ще продължат да резервират пътувания с по-висока стойност. „В момента виждаме, че първи се резервират апартаменти и стаи с басейни. Хората са готови да похарчат до 25% повече за почивката си“, казва Баумерт. Това повишение може да се наблюдава във всички ценови категории. Например предишните клиенти на тризвездни хотели вече избираха по-евтините категории стаи в четиризвездни места за настаняване. Тенденцията към пътуване с автомобили и избор на частни апартаменти също продължава.
Хотелската марка TUI Blue има от своя страна 13 нови попълнения в Турция, Балеарските острови, Гърция, Египет, Кипър, Италия, Малдивите и Доминиканската република. Те включват и девет хотела на собствената марка Sensatori, която досега е предлагала своите ол инклузив резорти главно в Обединеното кралство и сега се отваря за всички пазари.