fbpx

TUI: Няма да бързаме ако нивата на услугите не могат да бъдат изпълнени

TUI няма да се „втурне“ обратно към дестинации или курорти, ако нивата на обслужване не могат да бъдат изпълнени, заяви търговският директор на Ричард Софер.

Говорейки в онлайн седмично предаване на Travel Week, Ричард Софер каза: „Няма да отвеждаме клиенти до дестинации, ако им се наложи да стоят под карантина, когато пристигат. Няма да изпращаме клиенти на почивка там, където не смятаме, че ще имат фантастично изживяване. Ако по някаква причина смятаме, че това няма да се случи, ние ще говорим с тези клиенти и ще им дадем алтернатива други възможности.“

Тази гаранция е част от новото Holiday Promise (Ваканционно обещание), което цели да вдъхне увереност на клиентите.

„Най-важното е, че една от ключовите части на Holiday Promise е, че няма да водим клиенти до дестинации, където не сме уверени, че няма да имат една невероятна ваканция“, добави той.

Някои агенти изразиха опасения, че клиентите могат да бъдат насърчавани да предприемат правни действия, ако опитът им от почивката не е такъв, какъвто са очаквали, но Софер каза, че не очаква бум на клеймовете.

„Бяхме наистина гъвкави с нашите условия за клиентите. Мисля, че ние сме единственият голям оператор, който всъщност предостави на клиентите безплатна промяна на резервациите през целия пиков сезон“, каза той. „Вярваме, че клиентите, които все още имат резервация за това лято, са тези, които всъщност са проучили и разбират къде ще има някои леки разлики, особено по отношение на транспортната част от преживяването им, така че не се притеснявам, че ще има оплаквания и обезщетения“

Източник: www.travelweekly.co.uk

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.