TUI поясниха, че предлагат възстановяване на суми на клиенти, чиито ваканции са отменени в резултат на коронавируса, но признаха за забавяне на процеса. Великобританската компания Which?,които са специализиране в съветване на клиенти относно техните права, вчера се срещнаха с най-голямата британска туристическа компания, заявявайки, че тя не е предоставила информация за правата на клиентите за възстановяване на суми, след като удължиха отмяната на плажните и круизните си програми.
В изявление, изпратено до Travel Weekly, TUI заявяват, че първото предложение към клиентите е нова ваканция за друга дата, но възстановявания на суми все още са възможност.
Това идва след като асоциацията ABTA продължава да настоява пред правителството за промяна в Правилата за пакетно пътуване (PTRs) за удължаване на текущия 14-дневен прозорец за възстановяване на суми.
TUI каза: „Ние се свързваме активно с всички засегнати клиенти възможно най-бързо, за да им помогнем да променят почивката си за друга дата, а може и за следващ сезон. Ако те не са в състояние да я променят към подходяща алтернатива, ще обсъдим с тях различните им възможности.“
„Една от възможностите, които понастоящем са достъпни за клиентите, е да откажат почивката и да получат пълно възстановяване, но има забавяне в този процес поради големия обем на клиентите, които са засегнати, комбинирани с временно намален персонал в бизнеса и ограничен екип на разположение. Ние разбираме, че това е разочароващо за нашите клиенти и бихме искали да ви уверим, че екипите на централния ни офис работят възможно най-бързо.“
Източник: Тravel Weekly