fbpx

TUI изясниха позицията си за възстановяване на суми

TUI поясниха, че предлагат възстановяване на суми на клиенти, чиито ваканции са отменени в резултат на коронавируса, но признаха за забавяне на процеса. Великобританската компания Which?,които са специализиране в съветване на клиенти относно техните права, вчера се срещнаха с най-голямата британска туристическа компания, заявявайки, че тя не е предоставила информация за правата на клиентите за възстановяване на суми, след като удължиха отмяната на плажните и круизните си програми.

В изявление, изпратено до Travel Weekly, TUI заявяват, че първото предложение към клиентите е нова ваканция за друга дата, но възстановявания на суми все още са възможност.

Това идва след като асоциацията ABTA продължава да настоява пред правителството за промяна в Правилата за пакетно пътуване (PTRs) за удължаване на текущия 14-дневен прозорец за възстановяване на суми.

TUI каза: „Ние се свързваме активно с всички засегнати клиенти възможно най-бързо, за да им помогнем да променят почивката си за друга дата, а може и за следващ сезон. Ако те не са в състояние да я променят към подходяща алтернатива, ще обсъдим с тях различните им възможности.“

 „Една от възможностите, които понастоящем са достъпни за клиентите, е да откажат почивката и да получат пълно възстановяване, но има забавяне в този процес поради големия обем на клиентите, които са засегнати, комбинирани с временно намален персонал в бизнеса и ограничен екип на разположение. Ние разбираме, че това е разочароващо за нашите клиенти и бихме искали да ви уверим, че екипите на централния ни офис работят възможно най-бързо.“

Източник:  Тravel Weekly

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.