fbpx

TUI и Booking.com сключиха споразумение за онлайн платформата Musement

Онлайн платформата за екскурзии, музеи, шоу програми и арт ивенти Musement ще предостави на Booking.com над 70 000 турове, дейности и атракции, за да помогне за изграждането на по-широк спектър от туристически услуги на сайта за резервации.

Споразумението с най-големия европейски туроператор TUI, който е собственик на Musement е първото споразумение с трети страни от страна на Booking.com и сигнал за намеренията им да разширят своите B2B операции при продажба на турове и атракции чрез други брандове.

Пакетът ще стартира от юли и от Musement ще трябва да разширят портфолиото си от продукти през следващите месеци, „като се вземат предвид специалните изисквания на Booking.com“, се казва в изявление.

Musement беше сравнително скромна европейски онлайн туристически агенции за турове, музеи и други видове атракции и активитети, преди да стане част от империята TUI през септември 2018 г.

TUI Destination Experience директора Дейвид Шелп каза: „Атрактивни и разнообразни опции в целия свят, лесни и бързи за резервация за клиентите – това ще предложим чрез това сътрудничество. Разширяването на маркетинга на цифривия опит и прецивяване е основна точка в дигиталната стратегия на TUI.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.