Онлайн платформата за екскурзии, музеи, шоу програми и арт ивенти Musement ще предостави на Booking.com над 70 000 турове, дейности и атракции, за да помогне за изграждането на по-широк спектър от туристически услуги на сайта за резервации.
Споразумението с най-големия европейски туроператор TUI, който е собственик на Musement е първото споразумение с трети страни от страна на Booking.com и сигнал за намеренията им да разширят своите B2B операции при продажба на турове и атракции чрез други брандове.
Пакетът ще стартира от юли и от Musement ще трябва да разширят портфолиото си от продукти през следващите месеци, „като се вземат предвид специалните изисквания на Booking.com“, се казва в изявление.
Musement беше сравнително скромна европейски онлайн туристически агенции за турове, музеи и други видове атракции и активитети, преди да стане част от империята TUI през септември 2018 г.
TUI Destination Experience директора Дейвид Шелп каза: „Атрактивни и разнообразни опции в целия свят, лесни и бързи за резервация за клиентите – това ще предложим чрез това сътрудничество. Разширяването на маркетинга на цифривия опит и прецивяване е основна точка в дигиталната стратегия на TUI.“