fbpx

TUI Group продава хотелите си

Един от най-големите участници в световната туристическа индустрия, TUI Group ще продаде част от активите си в хотелиерския сектор, за да намали загубите, свързани с кризата Covid-19. Това каза главният изпълнителен директор на компанията Фриц Юсен в интервю за германския Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Според него, въпреки финансовата помощ в размер на 1,8 милиарда евро, отпусната от германското правителство, компанията не може да преодолее кризата. Парите, получени от продажбата на собствените им хотели, ще бъдат инвестирани в проекти в областта на корабоплаването, но Фриц Юсен не уточни за кои проекти става въпрос.

Директорът на TUI Group заяви, че три месеца след избухването на пандемията на коронавирус, проблемите на туристическата индустрия само се влошиха, така че туроператорът е принуден да се отърве от някои активи, за да задоволи нарастващата нужда от пари.

Важно е да има широко портфолио в хотелиерския бизнес. Но не е необходимо всичко това да е в нашата собственост. През този период трябва да притежаваме хотели само в изключителни случаи “, каза Юсен.

TUI Group има общо 411 хотела в различни страни, припомня изданието. 41% от тях са собственост на групата, 46% са под управление, 12% са на лизинг, а 1% са франчайзинг. През май TUI Group реши да преструктурира бизнеса значително, за да намали разходите. Мерките включват уволнение на 8 000 служители, затваряне на редица търговски обекти и изтегляне от пазарите с нисък марж. По-специално мрежата от туристически агенции във Франция беше затворена. Освен това туроператорът се е заел с ускорена дигитализация и онлайн маркетинг.

Източник: profi.travel

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.