fbpx

TUI Group: 83% спад на резервациите през 2020г. и 19% по-ниска средна цена


TUI Group призова за тестване за Covid-19 при пристигане или заминаване, за да се избегнат задължителните карантини, след като намали зимната си програма с още 20% или общо 40% спад на годишна база. 83% спад в резервациите за това лято и 19% спад в средната цена, отразяват настоящата несигурност, свързана с правителствените ограничения за пътуване.

Коригираната зимна програма на TUI вече е продадена на 30%, но резервациите намаляват с 59% в сравнение с нормалните нива, наблюдавани по това време през изминалата година.

„Ще наблюдаваме и гъвкаво ще адаптираме капацитета си в съответствие с търсенето, както и ограниченията за пътуване, за да гарантираме, че ще продължим да предлагаме отговорно на нашите клиенти редица безопасни опции за зимна почивка“, казаха от групата. „През последния месец бяхме силно повлияни от непрекъснати промени в съветите за пътуване от различните правителства на нашите пазари“, заявиха от компанията.

„Адаптирахме се чрез ремиксиране и намаляване на капацитета ни за четвъртото тримесечие от 30% на 25% към алтернативни дестинации с нисък риск, което позволява на много клиенти да продължат ваканциите си, както е планирано. Където е възможно, бихме предпочели да видим прилагането на регионална политика за оценка на риска от всяко правителство, а не обща политика за пътуване.

„Освен това, тестовете трябва да станат по-достъпни при пристигане и заминаване от дестинациите, като това също би спомогнало за избягване на задължителни карантина и ограничения за движение.„, казаха от TUI Group.

Припомняме, че най-големият европейски туроператор TUI се обърнал към най-големите акционери с искане за допълнителна капитализация на компанията. Държавната помощ в размер на 3,1 милиарда евро не е била достатъчна, за да осигури стабилност на туроператора. TUI Group не е преодолял финансовите си затруднения и в момента работи по два плана за преодоляване на кризата. От една страна се обсъжда варианта за национализиране на дружеството, а от друга, допълнителна капитализация на дружеството чрез привличане на средства от акционери.

Източник: Travelweekly

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.