fbpx

Lufthansa създава нова дъщерна компания за ваканционни полети

Lufthansa създаде ново звено за ваканционни полети, тъй като се съсредоточава по-силно върху туризма на фона на драматичен спад в бизнес пътуванията поради пандемията на коронавирус.

Германската авиационна група разглежда туристите като привлекателен сегмент за растеж, предвид несигурните очаквания за завръщане на корпоративните пътници през следващите месеци и засилената конкуренция за бюджетни полети до градски дестинации.

Новият базиран във Франкфурт Ocean GmbH ще обединява ваканционните полети на групата до дестинации за къси и дълги пътувания. Компанията няма да е нов бранд, но ще притежава оперативен лиценз.

Мениджърът на отдел продажби в Lufthansa Хайке Бирленбах каза в интервю, че целта на новото дъщерно дружество ще бъде „да допълни портфолиото на Lufthansa и Eurowings“.

Lufthansa се фокусира най-вече върху бизнес пътуващите, докато Eurowings основно извършва бюджетни полети по градски маршрути, но и с двете компании лятят и туристи до ваканционни дестинации.

„Туристическите пътувания са сегмент на растеж, в който искаме да участваме“, обясни тя. „Тук виждаме най-бързото възстановяване след Covid-19.“

Основната идея на новия филиал е да има единна организация, която да отговаря за координирането на полетите за туристическия пазар, вместо сегашната сложна комбинация от различни отговорности. Това трябва да подобри ефективността и да намали разходите. В момента полетите на групата до ваканционни дестинации се извършват от различни филиали на авиокомпаниите: Eurowings, Germanwings, Brussels Airlines и Sun Express Deutschland.

Полети на дълги разстояния до ваканционни дестинации, например, са изпълнявани от Brussels Airlines и Sun Express Deutschland, използвайки самолети с марката Eurowings, като Lufthansa и Eurowings отговарят за продажбите и маркетинга.

Както Germanwings, така и Sun Express Deutschland се закриват като част от обширната програма за спестяване на разходи на Lufthansa Group, която включва цялостно намаляване на флота със 100 самолета.

Като цяло групата Lufthansa понастоящем планира да експлоатира около 70% от европейските си маршрути и около половината от трасетата на дълги разстояния, но с по-малка честота.

Източник: www.fvw.de

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.