fbpx

Маркетинг директорката на TUI: Трябва да реагираме на нуждите на клиентите и да сме гъвкави в маркетинга

Рекламната кампания на TUI, която трябва да стартира на Коледа има за цел да подчертае пред потребителите, че „нищо не може да се сравни с истинската и пълноценна почивка“. Кампанията също така ще потвърди „Празничното обещание“ (Holiday Promise) на туроператора, за да успокоят пътуващите и да изградят увереност в ползите от пакета.

Кейти Макалистър, главен маркетинг директор в TUI, каза: „Ние знаем, че има апетит за пътуване, затова сме тук, за да им напомним, че нищо не се сравнява с отморски празник, и ние ще премахнем цялата несигурност, като се грижим за нашите клиенти стъпка от пътя. Като бизнес ние основно трябваше да преосмислим как поддържаме клиентите си.“

Тя добави: „Ние знаем, че е важно да има много силна комуникация за успокоение на клиентите, демонстрирайки, че няма по-подходящо време да резервират почивка с нашата гъвкавост, Covid-19 покритие и стандарти, както и разбира се възстановяване на сумата, ако пътуването не може да се осъществи.“

„Нашето „Празнично обещание“ се разви и ние продължаваме да реагираме на това, от което се нуждаят нашите клиенти. Беше сложно и трябваше да бъдем изключително гъвкави и моментално реагиращи на маркетинга си.“

„Тази година повече от всякога си мисля, че всички сме осъзнали колко важни са пътуванията както за психическото, така и за физическото ни благополучие – от това да имаме нещо, което да очакваме с нетърпение, което ще ви отведе през дългите зимни нощи, до пълна релаксация и презареждане“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.