Рекламната кампания на TUI, която трябва да стартира на Коледа има за цел да подчертае пред потребителите, че „нищо не може да се сравни с истинската и пълноценна почивка“. Кампанията също така ще потвърди „Празничното обещание“ (Holiday Promise) на туроператора, за да успокоят пътуващите и да изградят увереност в ползите от пакета.
Кейти Макалистър, главен маркетинг директор в TUI, каза: „Ние знаем, че има апетит за пътуване, затова сме тук, за да им напомним, че нищо не се сравнява с отморски празник, и ние ще премахнем цялата несигурност, като се грижим за нашите клиенти стъпка от пътя. Като бизнес ние основно трябваше да преосмислим как поддържаме клиентите си.“
Тя добави: „Ние знаем, че е важно да има много силна комуникация за успокоение на клиентите, демонстрирайки, че няма по-подходящо време да резервират почивка с нашата гъвкавост, Covid-19 покритие и стандарти, както и разбира се възстановяване на сумата, ако пътуването не може да се осъществи.”
„Нашето “Празнично обещание” се разви и ние продължаваме да реагираме на това, от което се нуждаят нашите клиенти. Беше сложно и трябваше да бъдем изключително гъвкави и моментално реагиращи на маркетинга си.”
„Тази година повече от всякога си мисля, че всички сме осъзнали колко важни са пътуванията както за психическото, така и за физическото ни благополучие – от това да имаме нещо, което да очакваме с нетърпение, което ще ви отведе през дългите зимни нощи, до пълна релаксация и презареждане”