Jet2holidays даде триетапно обещание на своите клиенти, за да гарантира, че връщането на програмата за почивки е „безопасно и гладко“.
Вторият по големина туроператор в Обединеното кралство обещава на клиентите „гаранция за добре дошли“, „гаранция без притеснения“ и “ще бъдем с вас до край”.
Jet2 създадоха видеоклип, в който признават, че „светът е малко по-различен в наши дни“ и представят новите мерки, приети на летищата, по време на полетите и в курортите.
Те включват задължителна дезинфекция на ръцете на летищата, защитни екрани на рецепциите за регистрация, маски на летищата и в самолетите, използването на мобилни приложения за регистрация и качване на борда, мерки за социално дистанциране и почистване на самолетите.
„Правим всичко възможно, за да ви предоставим една и съща VIP услуга във всяка стъпка“, разказват от компанията. “Засега просто ще се усмихваме зад маските си.”
В публикация на своя уебсайт, придружаваща видеото, туроператорът заяви: „Наистина сме доволни да ви приветстваме на борда от 15 юли 2020 г. Нещата може да изглеждат и усещат малко по-различни в наши дни, но искаме да ви уверим, че сте в сигурни ръце, когато отивате на почивка с нас.”
„Да се грижим за вас във всеки един момент от пътуването е това, което правим най-добре. Ето защо ще ви предоставим водещо в индустрията обслужване на клиенти, което познавате и обичате, с някои допълнителни мерки, за да сте сигурни и стабилни. В крайна сметка ние сме заедно в това.”