fbpx

Jet2holidays стартира „обещание в три стъпки“ за завръщане на почивките

Jet2holidays даде триетапно обещание на своите клиенти, за да гарантира, че връщането на програмата за почивки е „безопасно и гладко“.

Вторият по големина туроператор в Обединеното кралство обещава на клиентите „гаранция за добре дошли“, „гаранция без притеснения“ и „ще бъдем с вас до край“.

Jet2 създадоха видеоклип, в който признават, че „светът е малко по-различен в наши дни“ и представят новите мерки, приети на летищата, по време на полетите и в курортите.

Те включват задължителна дезинфекция на ръцете на летищата, защитни екрани на рецепциите за регистрация, маски на летищата и в самолетите, използването на мобилни приложения за регистрация и качване на борда, мерки за социално дистанциране и почистване на самолетите.

„Правим всичко възможно, за да ви предоставим една и съща VIP услуга във всяка стъпка“, разказват от компанията. „Засега просто ще се усмихваме зад маските си.“

В публикация на своя уебсайт, придружаваща видеото, туроператорът заяви: „Наистина сме доволни да ви приветстваме на борда от 15 юли 2020 г. Нещата може да изглеждат и усещат малко по-различни в наши дни, но искаме да ви уверим, че сте в сигурни ръце, когато отивате на почивка с нас.“

„Да се ​​грижим за вас във всеки един момент от пътуването е това, което правим най-добре. Ето защо ще ви предоставим водещо в индустрията обслужване на клиенти, което познавате и обичате, с някои допълнителни мерки, за да сте сигурни и стабилни. В крайна сметка ние сме заедно в това.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.