Българската и световната туристическа индустрия преживяват един от най-тежките периоди в историята си вече близо година. Пътуванията и настаняването регистрират рекордни спадове в приходите и броя на туристите. Една българска туристическа агенция обаче не спира да се развива и да търси начини да реализира идеите си, въпреки кризата.
България като дестинация винаги е имала нужда от по-атрактивна реклама сред основните туристически пазари. Българската туристическа агенция slr holiday service, официален представител на големия немски туроператор Schauinsland Reisen за България, използва месеците на пандемия и локдаун за една изключително креативна и българска идея. Идея, която ще спомогне за рекламата на България като туристическа дестинация и за по-доброто преживяване на гостите на страната.
„Вярваме, че с наближаването на пролетта, все повече хора ще започнат да мислят за летните си почивки. Предизвикателствата ще са много и конкуренцията между различните дестинации ще бъде по-силна от всякога, но сме уверени, че с правилни маркетингови послания и адекватна ценова политика, България може да посрещне един относително добър сезон. Ние ще работим усилено за това. Вярваме, че ще получим и Вашата подкрепа.“, каза управителя на slr holiday service, Илия Илиев.
„Днес ще ви представим нещо, в което вложихме много енергия в изминалите месеци. Нещо иновативно. Нещо българско. От години екипът ни търси различни и новаторски похвати да покажем на гостите нещо повече от страната ни и да оставим спомени, които да върнат хората отново при нас. В края на миналото лято една идея ни вдъхнови особено силно – не просто да оставим спомени, а да опаковаме частица от България, която гостът да отнесе със себе си вкъщи.“, коментира Илиев.
Повече информация и презентация на продукта на slr holidays service може да откриете тук.