fbpx

Директорът на TUI UK коментира поведението на клиентите и настоящия сезон

Изпълнителният директор на TUI за Обединеното кралство Андрю Флинтъм каза, че обещанието за почивка (Holiday Promise) на туроператора е създадено, за да улесни решенията на клиентите, голяма част от които са разколебани по повод предстоящи пътувания.

Говорейки за Travel Weekly на събитие, организирано в Ибиса, Испания, той каза: „Имаме цял набор от клиенти с цял набор от начини, по който те възприемат риска. Има клиенти, които чакат да резервират почивка, но също ще имаме тези клиенти, за които в момента пътуването не е нещо, което искат да правят – и ние трябва да го уважаваме, независимо дали обстоятелствата са медицински или други“

„Не искаме да сме нелоялни към клиентите. Искаме те да могат да вземат правилното за тях решение.“ Флинтъм каза, че „основният въпрос, който TUI получават ежедневно е „безопасно ли е?“, имайки предвид времето по време на полет и преживяването в хотелите и дестинациите.

„Тези неща са наистина важни за хората“, каза той, като отбеляза, че TUI няма да отведе клиентите до място, където трябва да се карантират при пристигането си. „Това не е почивката, която ще дадем на нашите клиенти“, добави Флинтъм.

Той каза, че „другите въпроси“ към TUI се свързвани с услугите, било то плажове, , спа, фитнес зали и басейни и каза, че новата политика на TUI „Holiday Promise“ няма да отведе гостите някъде, където няма да получат почивката, за която са платили”.

Въпреки това той каза, че някои хотели може да не отворят всички обекти, например, ще има случаи, когато не всички ресторанти са отворени, тъй като хотелът работи с ограничен капацитет.

Флинтъм каза, че позицията на туроператора трябва да го предпазва от клиенти, които биха твърдяли, че не са получили еквивалентната почивка, за която са платили преди пандемията.

Източник: www.travelweekly.co.uk

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.