fbpx

Директорът на TUI Group: Търсенето на летни почивки е на много високо ниво, 50% от резервациите са онлайн

TUI съобщи, че успешно е възобновил бизнес дейностите на всички европейски пазари и че търсенето на ваканционни пътувания остава неизменно високо. Туристическата група обаче намали очакванията си по отношение на резултатите за сезон 2021.

Веднага след като ограниченията за пътуване отпадат за пазарите, инерцията на резервациите се увеличава значително„. Общо около 1,5 милиона резервации са получени след полугодието през май, посочва TUI Group в доклада си за месеците от април до юни, добавяйки че в момента компанията регистрира 4,2 милиона резервации за лятото на 2021 г.

„Търсенето на летни почивки продължава да е на непрекъснато високо ниво“, коментират от туристическата компания. Летателният капацитет за основните месеци на лятната програма за 2021 г. обаче трябваше да бъде коригиран до 60% от летния капацитет за 2019 г. – през май той все още беше на 75%. TUI съобщава, че средните цени са с 9% по -високи в сравнение с лятото на 2019 г. поради високия дял на пакетните почивки при текущите резервации.

С ясни правила за пътуване и премахване на ограниченията, търсенето се повиши значително през последните седмици, особено на отделните пазари, изтъква изпълнителният директор Фриц Юсен, който добави: „Необходимо е да се отдалечим от строгото отчитане на нивата на заболеваемост като мярка за пандемията. Вероятно ще живеем с Covid, както и с други инфекциозни заболявания.“

Както и преди, TUI отчита тенденция към значително увеличаване на онлайн резервациите по време на пандемията. През третото тримесечие повече от половината от клиентите на TUI са резервирали почивките си онлайн (52%). В допълнение, взаимодействието с гостите се осъществява все по -дигитално, като почти 70% от всички гости използват приложението TUI.

Освен Балеарските острови с Майорка, гръцките острови, по-специално Крит и Родос, са сред най -популярните дестинации за гостите на TUI. В допълнение, вътрешен туризъм и круизи от компанията на групата TUI Cruises, както и хотелските и клубни марки на TUI Group – Riu, TUI Blue и Robinson – също са търсени. През разглеждания период са отворени 283 хотела TUI, а осем от круизните кораби на групата превозват гости.

С положителния оперативен рестарт TUI отново генерира парични потоци. През третото тримесечие на финансовата година те бяха по -високи от текущите парични разходи, така че за първи път от началото на пандемията бе отчетен положителен паричен поток.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.