fbpx

DER Touristik обяви преструктуриране след 70% спад на приходите

DER Touristik ще сближи германския си туроператорски бизнес и туристическите агенции тази година като част от голяма програма за преструктуриране, която включва също съкращаване на работни места и промени в управлението, според главния изпълнителен директор на компанията за Централна Европа, Инго Бурместър.

Промените идват след драматична година за втората по големина туристическа група в Германия, тъй като пандемията от коронавирус причини 70% спад на приходите на туроператора до едва 800 милиона евро и големи загуби за DER Touristik Group като цяло.

Според плановете обявени наскоро, DER Touristik Германия реорганизира своя туроператорски бизнес с един управленски екип, обхващащ всички марки и туристически продукти. Успоредно с това компанията планира освобождаване на 253 работни места, което се надява да постигне чрез доброволни съкращения и има за цел да намали косвените разходи с около 30%.

Бурместър даде интервю за fvw и коментира: „Искаме да постигнем по-голямата част от спестяванията още тази година. Компанията иска да се върне към рентабилността възможно най-скоро, но преструктурирането не е свързано само с икономии на разходи, но и с вътрешни взаимодействия. Например, двете отделни туроператорски системи за резервации Phoenix Unlimited и Blank постепенно ще бъдат заменени от новата система Atcom от следващата зима нататък, което би генерирало значително оптимизиране на разходите“

Що се отнася до тенденциите в резервациите, Бурместър прогнозира силно търсене от Великден нататък, ако повечето ограничения за пътуване бъдат премахнати дотогава. Шефът на Der Touristik за Централна Европа подчерта, че програмата на туроператора за 2021 г. няма да бъде намалена, дори напротив- ще бъде разширена за сухоземни почивки в Европа.

Междувременно във важен маркетингов ход, компанията ще засили ролята на Dertour като водеща марка не само за почивки на туроператори, но и за продажби чрез своите 500 клона на туристически агенции. „Туристическите агенции DER ще преминат към марката Dertour тази година“, разкри Бурместър.

В друг ход на компанията, DER Touristik Group назначи Георг Шмиклер за главен изпълнителен директор на своето хотелско подразделение. 36-годишният служител ще отговаря за разширяването на хотелските дейности на групата. Хотелите на DER Touristik Group включват Sentido, LTI, Calimera, Cooee и Primasol. „Направихме целенасочени инвестиции в хотели и ще засилим сътрудничеството с нашите туроператори и туристически агенции в Европа“, обясни главният изпълнителен директор на групата Сьорен Хартман.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.