fbpx

Booking.com освобождава 2700 от служителите си, аутсорсинг компания поема кол центровете

След като Booking Holdings съкрати около 25% от работната си сила в 60 държави през 2020 и 2021 г. поради пандемията, нейното подразделение на Booking.com ще съкрати още 2700 работни места в кол центъра на компанията през следващите няколко месеца.

Изключение правят само кол центровете в Амстердам, Холандия и Манчестър, Великобритания, които ще запазят служителите си. Работата на всички останали освободени служители ще бъде поета от базираната в Люксембург аутсорсинг компания Majorel.

Majorel е международна компания за услуги, специализирана в клиентско изживяване и аутсорсинг на бизнес процеси и разполага с повече от 50 000 служители. Тя е създадена през 2019 г. чрез сливането на бизнеса за управление на взаимоотношенията с клиенти на Bertelsmann и Saham Group. Majorel е доставчик на B2B (Business-to-Business), чиито услуги обхващат целия жизнен цикъл на клиента, включително процесите на front и back офис. 

Majorel обяви партньорство с Booking.com, който прехвърля 12 от своите 14 кол центъра в Европа, Азиатско-Тихоокеанския регион и Америка към Majorel. Тъй като аутсорсинг компанията ще управлява кол центровете на Booking.com, бившите служители на Booking вероятно ще бъдат наети на работа в Majorel. Служителите на Booking.com в Амстердам и Манчестър не са част от сделката.

Вярваме, че работата с екип от посветени експерти е най-добрият начин да гарантираме, че отговаряме на нуждите на нашите клиенти и партньори, докато продължаваме да разширяваме разнообразието от предлагането на продукти на Booking.com“, се казва в изявление на Booking.com . „Majorel е ключов стратегически партньор за нас, който вече наема около 2700 служители, които поддържат Booking.com, и с нетърпение очакваме да продължим да използваме техния водещ в индустрията опит в обслужването на клиенти, за да ни помогне да се разширим ефективно, за да отговорим на развиващите се изисквания на нашия бизнес.”

Booking Holdings имаше 20 300 служители в края на 2020 г., но това беше преди допълнителните съкращения в Холандия, Франция и няколко други страни през 2021 г. Booking.com аутсорсва все повече услуги в сферата на обслужването на клиенти през последните няколко години.

“Новината засяга 12 от 14-те отдела за обслужване на клиенти в Европа, Азиатско-Тихоокеанския регион и Северна и Южна Америка и е необходима реорганизация, за да се гарантира, че компанията остава достатъчно гъвкава”, каза изпълнителния директор на Booking.com Глен Фогел пред www.dutchnews.nl.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.