fbpx

Thomas Cook се възражда година след фалита

Китайският конгломерат, който купи марката Thomas Cook след нейния колапс миналата година, планира скорошно възобновяване на едно от най-известните имена в световнататуристическа индустрия.

Fosun, които са били големи акционери в Thomas Cook в продължение на няколко години преди фалита на компанията, изготвя планове да я преоткрие като онлайн туристическа агенция още този месец.

Възраждането на Thomas Cook ще дойде, когато британските туристически компании са изправени пред несигурно бъдеще поради опустошителното въздействие на пандемията от коронавирус.

Съобщение за рестартирането на легендарната компания може да бъде направено през следващите дни, но ще зависи от осигуряването на необходимите регулаторни одобрения от Fosun. Ако това се случи през септември, възобновяването ще се състои около първата годишнина от колапса на 178-годишния Thomas Cook, което предизвика хиляди загуби на работни места и упреци за неспособността му да се адаптира към дигиталната ера.

Fosun придоби името и други активи на интелектуалната собственост на натоварената с дългове британска компания само за 11 милиона паунда. Сделката включваше и хотелските брандове на Cook’s Casa Cook и Cook’s Club, както и имена на домейни, софтуерни приложения, акаунти в социалните медии и лицензи.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.