fbpx

Световният съвет по туризъм представи „Safe Travels“- протоколи за рестарт на сектора

Световният съвет по туризъм (WTTC), който представлява световния частен сектор за туризъм и пътувания, представи мерките „Safe Travels“ за рестартиране на сектора. Мерките са предназначени за възстановяване на доверието сред потребителите, така че те да могат да пътуват безопасно след премахването на ограниченията.

Здравето и безопасността на пътуващите и служителите са в основата на новите протоколи, изготвени от членовете на WTTC. Въз основа на най-добрите налични медицински доказателства, следвайки насоките на Световната здравна организация (СЗО) и Центровете за контрол и профилактика на заболяванията (CDC), те също така избягват появата на множество стандарти, които само ще забавят възстановяването на сектора.

Глория Гевара, изпълнителен директор на WTTC, каза: „Научихме се от миналото, особено след трагедията от 11 септември, където липсата на координация между правителствата частния сектор предизвика дълготрайни смущения в пътуванията, по-високи разходи и по-дълго време за възстановяване. Радваме се, че за първи път туристическия сектор се обедини около тези нови протоколи за безопасно пътуване, които ще създадат последователност в цялата индустрия. Сега призоваваме правителствата да ги приемат, така че да могат да бъдат приложени в световен мащаб.“

Федерико Гонсалес, изпълнителен директор на Radisson Hospitality, заяви: „Трябва да се уверим, че туристическата индустрия говори един и същ език и всеки потребител разбира какво означава безопасност в хотелите, независимо от тяхното местоположение. Наличието на общ световен протокол ще позволи на потребителите да разпознаят едни и същи стандарти за безопасност, където и да пътуват. Протоколите на WTTC Safe Travels ще направят същият този език възможен в полза на всички в бранша. Това е причината Radisson Hotel Group изцяло да подкрепя тази инициатива и с нетърпение очаква да помогне за разширяването на протоколите за безопасно пътуване на WTTC колкото е възможно повече, по света.“

Кийт Бар, изпълнителен директор на InterContinental Hotels Group, каза: „Като индустрия ние винаги сме поставяли безопасността на гости и колеги като наш основен приоритет. Тази важна работа илюстрира как нашата индустрия може да се обедини, за да осигури увереността, която ще бъде толкова важна, докато хората се върнат да пътуват.“

WTTC раздели новото ръководство на пет основни точки, включително операции за рестартиране на бранша: гарантиране на сигурността по време на пътуване, възстановяване на доверието и увереността, иновация и прилагане на политики за подобряване.

Ето и мерките, които бяха обявени днес:

Хотели/ места за настаняване

  • Ръководство за почистване на всички зони на хотела със специален акцент върху точки, до които има най-голям допир, като например ключове за стаите
  • Гарантиране на социално разстояние между гостите чрез табели и указания, включително в асансьорите
  • Преквалифициране и обучение на персонала за контрол на инфекциите, социалното дистанциране и засилените хигиенни мерки, включително измиване на ръцете и използване на маски и ръкавици
  • Интегриране на технологии, които да позволят автоматизация, като например безконтактни плащания, когато е възможно
  • Предлагане на обслужване по стаите (room service)
  • Ясна, последователна и активна комуникация с клиентите относно новите протоколи за безопасност на здравето и хигиената, както цифрово чрез социални медии и мобилни приложения, така и физически в хотелите
  • Отваряне на местата за хранене и помещения за срещи и събития със строги мерки и действия за осигуряване на социална дистанция, дезинфекция и безопасност на храните.

Допълнителни отделни мерки за авиационния и круизния сектор все още се разработват и ще бъдат обявени своевременно.

Пълна информация за протоколите може да откриете тук.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.