Бюджетният авиопревозвач Ryanair обяви, че ще си партнира с гръцката национална туристическа организация за популяризиране на дестинация Гърция на пазарите във Великобритания, Германия и Италия. Тяхната кампания със слогана „Всичко, което искате е Гърция“ (All you want is Greece), ще популяризира летните почивки на гръцките острови чрез каналите на авиокомпанията и дигиталните платформи на трети страни.
Авиокомпанията предлага връзки от европейски летища до острови като Миконос, Санторини, Ханя, Кос и Родос. Дара Брейди, маркетинг директор на Ryanair, каза: „Ние значително увеличихме свързаността с гръцките острови с нови маршрути и допълнителни честоти от цяла Европа.”
„Това партньорство ще популяризира чудесата на този красив регион и ще подчертае всеки от маршрутите на Ryanair до островите, които се оказаха явен фаворит сред нашите клиенти.“
Еми Анагностопулу, директор на GNTO за Великобритания и Ирландия, добави: „Сигурни сме, че клиентите на Ryanair ще се насладят на кристално чистите води и пясъчните плажове, както и на апетитната гастрономия на Гърция.“
Припомняме, че в началото на месец август Гърция заяви готовност да засили ограниченията на някои популярни острови за почивка с нарастването на случаите на Covid. Миконос и Йос бяха „на една крачка от строгите мерки“, предупредиха от правителството, само няколко дни след отмяната на строгите мерки за Covid-19 в Миконос.
Островите са обект на засилено наблюдение от здравните власти поради скорошен скок на случаите, съобщи заместник -министърът на гражданската защита Никос Хардалиас. В момента двата острова са определени като „оранжеви“ съгласно гръцката система за оценка на риска от Covid-19. Хардалиас изрази своята загриженост относно положението на още шест острова – Закинтос, Тинос, Лефкада, Санторини, Парос и Родос.