fbpx

RIU Hotels стартираха уникална програма за устойчив туризъм

RIU Hotels представи новия си уебсайт за корпоративната социална отговорност (CSR) и метода RIU (RIU Method), метод за социални иновации, който компанията използва, за да идентифицира и управлява въздействието, което нейната дейност има върху дестинациите, където хотелите й работят. Това дигитално пространство е в рамките на дългосрочна стратегия, която има за цел да постигне по-отговорен модел на гостоприемство за хората и околната среда в 20-те страни, където се намират 100-те RIU хотела.

Под лозунга „Бъди РИУотговорен“ (игра на думи- Be RIUsponsible) уебсайтът съдържа цялата информация за устойчивата самоличност на веригата, с изявления на нейните изпълнителни директори Кармен и Луис Риу, както и препоръки от самия екип, които са известни като „посланици на устойчивостта“. На страницата също така са изброени ангажиментите на компанията и членството в официални организации и органи, свързани с туризма и защитата на правата на човека, особено по отношение на защитата на децата.

Разделът RIU Method обяснява фазите на тази система на работа, която е уникална в сектора и която, за екипа по CSR (корпоративната социална отговорност) е ключов инструмент, който им помага да решат кои действия или проекти да предприемат във всяка държава, като винаги отчитат две приоритетни области : хора (деца и местна общност) и биологично разнообразие. Тази диагностична процедура е създадена през 2019 г. в партньорство с ESCP Business School. Това свързва социалните и екологичните инвестиции с оборота на всяка дестинация, за да се приложи критерии за пропорционалност. Например през 2019 г. този метод ръководи социална инвестиция от 1,2 милиона евро, а през 2020 г., дори при кризата с COVID-19 и временното затваряне на много от хотелите на компанията, 700 000 евро бяха инвестирани в социални и екологични проекти по света.

Партньори, сътрудници и организации с нестопанска цел, свързани с RIU Hotels, също имат собствено пространство на новата онлайн платформа, която включва информация и снимки на техните проекти, както и конкретни подробности за положителното въздействие, което са оказали върху обществото и околния свят.

Припомняме, че преди месец собственика на RIU, Луис Риу говори за настоящата ситуация в испанската верига и плановете за развитие. Риу акцентира, че въпреки кризата и многото затворени хотели, компанията продължава по план с проектите и строежите на нови комплекси. В разгара на пандемията през 2020 година борда на директорите на RIU взеха тежкото решение да затворят всички свои хотели по света. Към днешна дата половината от хотелите с марка RIU вече оперират.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.