Riu Hotels & Resorts стартира своя уебсайт Riu Pro, описвайки го като „авангарден инструмент, който обединява всичко необходимо на туристическите агенции, за да свършат работата си на едно място“.
Испанската верига хотели заяви на официалната си страница, че туристическите агенти традиционно са били “съюзници” в растежа на компанията и все още са ключови за маркетинга му. Проектиран с обратна връзка от туристически агенти, уебсайт е завършен по време на „задължителната пауза“, причинена от пандемията.
Той включва програмата за лоялност на Riu Partner Club и достъп до базата данни на Riu Brand Center и папки със снимки, както и информация и съобщения, които са от значение за туристическите агенти.
Луис Риу Гюел, изпълнителен директор на Riu Hotels & Resorts, каза: „Туристическите агенти са ключови за нас през цялата ни история. Всичко започна с първото посещение на туристическите агенции в Германия през 1954 г., чрез което баща ми Луис Риу Бертран резервира 80 легла в първия ни хотел, RIU Сан Франциско.“
„Оттогава отношенията ни с професионалистите в сектора не са направили нищо друго, освен да се развиват. Предвид традицията, лоялността и огромното значение, което те имат за нашия бизнес и за нас беше от ключово значение да предложим на професионалистите най-новите технологии, така че те да могат да ни придружават най-малко през следващите 65 години.“
Агентите могат да посетят www.riupro.com, за да въведат обичайните си пароли и да получат достъп до новите функции. Riu Hotels & Resorts има 99 хотела в 19 страни, които приветстват повече от 4,9 милиона гости годишно.