Riu Hotels & Resorts публикуваха ръководство, в което очертават своята визия за хотелските операции вследствие на коронавирусната пандемия. Испанската хотелска компания, която управлява 99 хотела в 19 държави и е 49% собственост на TUI Group, е изготвила 17 протокола, съвместно със специализираната консултантска фирма за здраве и безопасност Preverisk.
RIU заявиха, че ръководството е било споделено с испанското и други чеждестранни правителства и ще бъде предоставено на по-широката индустрия като част от партньорство, наречено Алианс на хотелиерския сектор след Covid19 (Post-Covid19 Hospitality Sector Alliance).
17-те протокола ще обхващат всички аспекти на хотелските операции и се основават на заетостта на хотелите между 50% и 60%, освен ако местните указания не настояват за по-ниски стойности.
Мерките ще включват:
- Проверка на температурата на гостите при пристигане и плексигласови защитни екрани на рецепция
- Спазване на безопасни разстояния и използване на лични предпазни средства от персонала
- Изваждане от стаите на всички вещи, които не са от първа необходимост, като кафе машини, списания, рекламни материали и торби за пране
- Артикулите в стаите са намалени до първа необходимост (шампоан, сапун) и дезинфектант за ръце във всяка стая
- Специален „екип за дезинфекция“ във всеки хотел с марка RIU
- Ситинги за храненията в ресторантите с намален капацитет, задължителна дезинфекция на ръцете при влизане
- Всички гости да носят маски и ръкавици, когато взимат храна от бюфета
- Ограничения на капацитета в басейните и безопасни разстояния между шезлонгите
Компанията каза в изявление: „Riu Hotels & Resorts работи в продължение на няколко седмици, за да създаде общо 17 протокола, които да служат за ръководство на операциите в хотелите при отварянето след Covid. Те дават подробности за работата на всеки отдел на хотела, за да предлагат гаранции за безопасност на гостите и персонала. Отделите, които отсега нататък ще прилагат новите мерки в ежедневната си работа, включват рецепция, хотелско домакинство, ресторанти, барове, кухни, прием на стоки, техническа поддръжка, зони за персонал, транспорт на персонала, фитнес и забавление.“
„Следващата стъпка ще бъде създаването на мрежа, съставена като широк съюз в сектора, с цел споделяне и разпространение на тези знания сред всички участници в индустрията, като се има предвид, че всички сега работим с обща цел да възстановим безопасно нашите дейности и да спечелим доверието на клиентите в дестинациите и бизнеса.“
Източник: Travelweekly