fbpx

RIU Hotels изготвиха ръководство и 17 протокола с мерки за хотелските операции

Riu Hotels & Resorts публикуваха ръководство, в което очертават своята визия за хотелските операции вследствие на коронавирусната пандемия. Испанската хотелска компания, която управлява 99 хотела в 19 държави и е 49% собственост на TUI Group, е изготвила 17 протокола, съвместно със специализираната консултантска фирма за здраве и безопасност Preverisk.

RIU заявиха, че ръководството е било споделено с испанското и други чеждестранни правителства и ще бъде предоставено на по-широката индустрия като част от партньорство, наречено Алианс на хотелиерския сектор след Covid19 (Post-Covid19 Hospitality Sector Alliance).

17-те протокола ще обхващат всички аспекти на хотелските операции и се основават на заетостта на хотелите между 50% и 60%, освен ако местните указания не настояват за по-ниски стойности.

Мерките ще включват:

  • Проверка на температурата на гостите при пристигане и плексигласови защитни екрани на рецепция
  • Спазване на безопасни разстояния и използване на лични предпазни средства от персонала
  • Изваждане от стаите на всички вещи, които не са от първа необходимост, като кафе машини, списания, рекламни материали и торби за пране
  • Артикулите в стаите са намалени до първа необходимост (шампоан, сапун) и дезинфектант за ръце във всяка стая
  • Специален „екип за дезинфекция“ във всеки хотел с марка RIU
  • Ситинги за храненията в ресторантите с намален капацитет, задължителна дезинфекция на ръцете при влизане
  • Всички гости да носят маски и ръкавици, когато взимат храна от бюфета
  • Ограничения на капацитета в басейните и безопасни разстояния между шезлонгите

Компанията каза в изявление: „Riu Hotels & Resorts работи в продължение на няколко седмици, за да създаде общо 17 протокола, които да служат за ръководство на операциите в хотелите при отварянето след Covid. Те дават подробности за работата на всеки отдел на хотела, за да предлагат гаранции за безопасност на гостите и персонала. Отделите, които отсега нататък ще прилагат новите мерки в ежедневната си работа, включват рецепция, хотелско домакинство, ресторанти, барове, кухни, прием на стоки, техническа поддръжка, зони за персонал, транспорт на персонала, фитнес и забавление.“

„Следващата стъпка ще бъде създаването на мрежа, съставена като широк съюз в сектора, с цел споделяне и разпространение на тези знания сред всички участници в индустрията, като се има предвид, че всички сега работим с обща цел да възстановим безопасно нашите дейности и да спечелим доверието на клиентите в дестинациите и бизнеса.“

Източник: Travelweekly

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.