fbpx

Резултати от проучването на Expedia Group- как се променя поведението на клиентите

Expedia Group направи подробно проучване как се променя поведението на потребителите в ерата на пандемия и разработи маркетингови препоръки за представителите на туристическата индустрия. Проучването и резултатите се основават на базата на 11 хиляди души в 11 държави.

Експертите на Expedia Group проучиха как пандемията влияе на пътуването и поведението на хората, помагайки да се разбере как пътниците вземат решения относно дестинацията, трансфера и настаняването. В световен мащаб две трети от пътниците отмениха планираното си пътуване поради пандемията и само 33% го осъществиха през тази година.

Доверието на потребителите в туристическата индустрия се променя в зависимост от това в коя държава живеят и от кое поколение са. В същото време всеки втори респондент е оптимист за предстоящите пътувания и планира да отиде на пътуване през следващите 12 месеца.

northstar final slide 18 for blog 1 1536x861 7 Резултати от проучването на Expedia Group- как се променя поведението на клиентите

Пътешествениците от поколение Z (родени между 2000 и 2010 г.) и милениумите (родени между 1981 и 1996 г.) са 1,5 пъти по-склонни от други поколения да планират пътувания през първото тримесечие на 2021 г. Решението на 57% от анкетираните да пътуват ще зависи от наличността на ваксината.

northstar final slide 16 for blog 1 1 Резултати от проучването на Expedia Group- как се променя поведението на клиентите

75% от анкетираните казват, че изборът им къде и как да отидат ще бъде повлиян от санитарните мерки и гъвкавостта при отмяна на резервации и възстановяването на суми за транспорт и настаняване. Пътуващите също искат да се уверят, че доставчиците на туристически услуги спазват протоколите за безопасност. Спазването на носенето на лични предпазни средства и други санитарни правила е важно за 50% от анкетираните, 47% обръщат внимание на цената на услугите, а при 45% гъвкавите правила за анулиране и възстановяване ще бъдат решаващи фактори при избора на транспорт.

northstar final slide 25 for blog 1536x866 1 Резултати от проучването на Expedia Group- как се променя поведението на клиентите

Пътуващите планират да се върнат към безопасни места за настаняване за ваканциите си след пандемията, а по-младите поколения ще бъдат в челните редици на нарастващото търсене.

northstar final slide 42 for blog Резултати от проучването на Expedia Group- как се променя поведението на клиентите

Пътуващите използват онлайн туристически агенции с 24% повече, отколкото преди пандемията, а всички поколения коментират, че ще се обръщат по-често към различни новинарски източници и медии в търсене на информация за пътуванията, а „мълчаливото поколение“ (родени между 1928 – 1945) – с колосалните 42% повече, отколкото преди пандемията.

Изображенията и съобщенията в туристическата реклама са с 20% по-ефективни, отколкото преди пандемията, заедно с повишената популярност на туристическите организации и експерти. Значението на вярната, актуална информация от надеждни източници също нараства.

northstar final slide 50 for blog 1536x868 1 Резултати от проучването на Expedia Group- как се променя поведението на клиентите

Въз основа на тези статистически данни експертите на Expedia Group предлагат три блока маркетингови решения:

Подмладяване и възстановяване: Наред с пандемията на COVID-19, „епидемията“ от умора от нея набира скорост, хората търсят възможности за пътуване, за да си починат и да се възстановят. „Вдъхновете пътуващите, които все още мечтаят за пътуване, и пленете тези, които са готови за тях, със съдържание и послания, които насочват вниманието към почивка и релаксация“, съветват експертите на Expedia Group.

Хигиена и гъвкавост: Пътуващите искат да минимизират рисковете за здравето и да защитят себе си и близките си от финансови загуби. Информацията за отговора на пандемията трябва да бъде на видно място в комуникационната мрежа на компанията. Трябва да бъде и подкрепено с гъвкави условия за резервации или или анулации, в случай че пътуването не се състои.

Всеобхватно окуражаващо съдържание: трябва да се използват всички възможни канали, включително медиите, туристическите сайтове и рекламите, демонстрирайки, че пътуването е възможно и необходимо, показвайки как се спазват здравните разпоредби, какви ограничения се прилагат в дестинацията и т.н.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.