fbpx

Революционни безконтактни технологии стартират в хотелите на Marriott International

Marriott International стартира пилотна безконтактна програма за самостоятелно чекиране (self check-in) в няколко хотела и тества автоматизирана концепция за храни и напитки в два хотела Fairfield by Marriott. Безконтактните услуги на Marriott включват мобилно чекиране и напускане, издаване на мобилен ключ и генериране на заявки за услуги, които позволяват на гостите на хотела да отправят чрез съобщения в реално време.

„Имаме удоволствието да представим иновативни нови технологии в полза на нашите гости, тъй като туристическата индустрия продължава да се възстановява“, каза Стефани Линарц, президент на Marriott International. „Пандемията увеличи търсенето на безконтактни услуги и ние продължаваме да се развиваме, за да отговорим на променящите се нужди на нашите гости. Новите предложения добавят стойност към персонализираното гостоприемство, което имаме, и се надяваме да подобрим нашето клиентско изживяване, като комбинираме безконтактни услуги с комуникация лице в лице.“

Киоски за безконтактно чекиране на гости вече са на разположение в няколко хотелски бранда нa Marriott- Moxy NYC Times Square, Courtyard New York Manhattan, TownePlace Suites Monroe в Луизиана и скоро в Moxy Miami South Beach. При пристигането гостите, които предпочитат минимално взаимодействие с персонала, могат да преминат през процеса на чекиране на киоска със сензорен екран, с издаване на ключ за стая. Интерактивните киоски използват технология за антимикробна дезинфекция на сензорния екран, която убива бактерии и вируси с ултравиолетова светлина.

marriott contacless check in kiosk Революционни безконтактни технологии стартират в хотелите на Marriott International

Вендинг машини са инсталирани в два хотела Fairfield Inn & Suites Frederick и Fairfield Inn & Suites Arundel Mills BWI Airport в Мериленд, където гостите могат да избират леки закуски, напитки и разнообразни стоки, необходими на туристите. Автоматите предлагат топли сандвичи, сладкиши, кисело мляко, марково кафе и други продукти, които могат да бъдат платени безконтактно. И двете технологии за самообслужване са предназначени да помогнат за оптимизиране на хотелските операции и подобряване на ефективността, като позволяват на персонала на хотела да взаимодейства с гостите по по-персонализиран начин.

marketplace Революционни безконтактни технологии стартират в хотелите на Marriott International
Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.