Marriott International стартира пилотна безконтактна програма за самостоятелно чекиране (self check-in) в няколко хотела и тества автоматизирана концепция за храни и напитки в два хотела Fairfield by Marriott. Безконтактните услуги на Marriott включват мобилно чекиране и напускане, издаване на мобилен ключ и генериране на заявки за услуги, които позволяват на гостите на хотела да отправят чрез съобщения в реално време.
„Имаме удоволствието да представим иновативни нови технологии в полза на нашите гости, тъй като туристическата индустрия продължава да се възстановява“, каза Стефани Линарц, президент на Marriott International. „Пандемията увеличи търсенето на безконтактни услуги и ние продължаваме да се развиваме, за да отговорим на променящите се нужди на нашите гости. Новите предложения добавят стойност към персонализираното гостоприемство, което имаме, и се надяваме да подобрим нашето клиентско изживяване, като комбинираме безконтактни услуги с комуникация лице в лице.”
Киоски за безконтактно чекиране на гости вече са на разположение в няколко хотелски бранда нa Marriott- Moxy NYC Times Square, Courtyard New York Manhattan, TownePlace Suites Monroe в Луизиана и скоро в Moxy Miami South Beach. При пристигането гостите, които предпочитат минимално взаимодействие с персонала, могат да преминат през процеса на чекиране на киоска със сензорен екран, с издаване на ключ за стая. Интерактивните киоски използват технология за антимикробна дезинфекция на сензорния екран, която убива бактерии и вируси с ултравиолетова светлина.

Вендинг машини са инсталирани в два хотела Fairfield Inn & Suites Frederick и Fairfield Inn & Suites Arundel Mills BWI Airport в Мериленд, където гостите могат да избират леки закуски, напитки и разнообразни стоки, необходими на туристите. Автоматите предлагат топли сандвичи, сладкиши, кисело мляко, марково кафе и други продукти, които могат да бъдат платени безконтактно. И двете технологии за самообслужване са предназначени да помогнат за оптимизиране на хотелските операции и подобряване на ефективността, като позволяват на персонала на хотела да взаимодейства с гостите по по-персонализиран начин.
