Radisson Hotel Group днес обявиха своя протокол за безопасност на Radisson Hotels, нова програма за процедури за чистота и дезинфекция, в партньорство с SGS, водещата световна компания за проверка, тестване и сертифициране.
Един от най-важните приоритети на Radisson Hotel Group е доброто здраве, безопасност и сигурност на своите гости, членове на екипа и бизнес партньори. Компанията е извършила задълбочен преглед на всички съществуващи процеси за безопасност и здраве и работи с екип от експерти за разработване и утвърждаване на допълнителни протоколи. Тези протоколи, експлоатационни указания и цялостни процедури за здраве и безопасност, утвърдени от SGS, ще бъдат адаптирани въз основа на местните изисквания и препоръки, за да се гарантира безопасността и спокойствието на гостите от настаняване до напускане.
Протоколът за безопасност на хотели в Radisson допълнително ще засили съществуващите строги насоки за чистота и дезинфекция на Radisson Hotel Group в световен мащаб. Тези насоки включват диспенсъри за дезинфекция на ръцете на всички входове, използване на лична защитна екипировка и защитни плексигласи, по-висока честота на почистване и дезинфекция, социално дистанциране във всички зони на хотела, включително в помещенията за срещи и събития, обучение в центрове за контрол на заболяванията и цялостно обучение на персонала.
Hotel Radisson ще представи официален печат за чистота и дезинфекция, за да гарантира най-високите стандарти, потвърдени от SGS чрез централизиран процес на валидиране. По тази програма отделните хотели могат да получат печат за одобрение след приключване на цялостен локален одит, включително тестване на място, използвайки най-новите технологии.
„В Radisson Hotel Group сме поели ангажимент да осигурим чиста и безопасна среда за нашите гости и членове на екипа. Светът е коренно променен от COVID-19, така че е ключово да се стремим да защитим всички, които работят, остават и си партнират с нас. За да направим това, ние подробно проучихме всички области на хотелския опит и сме горди, че си партнираме с SGS за създаването на нашата програма за безопасност на хотели Radisson.“ казва Федерико Гонсалес, изпълнителен директор, Radisson Hospitality AB и председател Radisson Hotel Group.
Radisson Hotel Group скоро ще обяви всички основни мерки и процедури, което включва 20 стъпки и допълнителен протокол от 10 стъпки за срещи и събития.
Компанията очаква да завърши всички необходими оперативни детайли на тази програма през следващите няколко седмици. Някои от нещата включват:
- Повишена честота на почистване и дезинфекция на всички хотелски зони, като се обръща специално внимание на зоните, които са най-често докосвани
- Диспенсъри на входовете и общите площи в хотела
- Всички ключове за стаята се дезинфекцират
- Експресна процедура за check-out (напускане), за да се сведе до минимум контакта
- Методи за безконтактни плащания
- Обширни програми за обучение по хигиена и превенции за членовете на екипа
- Членовете на екипа са снабдени с лични предпазни средства като маски и ръкавици