fbpx

Призоваха компетентни органи да разследват поведението на онлайн туроператорите

По-рано тази седмица хотелиерите обвиниха онлайн туроператорите (ОТА), че „се държат ужасно“ чрез промяна на условията, така че резервациите – включително тези, които не подлежат на възстановяване – се възстановяват без такси за анулиране. В момент, когато хотелиерите се борят за оцеляването на своя бизнес, и Expedia, и Booking.com предоставиха по-голяма гъвкавост към потребителите с мерки, включително премахване на таксите за анулиране и възстановяване на предварителни плащания.

Дейвид Уестън, председател на Асоциацията на Bed and Breakfast(Bed and Breakfast Association), каза за The Caterer, че неговата организация е писала до двете OTAs(Booking.com и Expedia), твърдейки, че промените са „несправедливи и вредни за малкия бизнес“. Той добави: „Бихме искали CMA(The Competition and Markets Authority- Конкуренция и пазари) да го разгледа, за да види дали промяната на подобни договори е справедлива.“

Хотелиерите заявиха, че не могат да си позволят да приемат промените, наложени от OTA, обяснявайки, че след като плащат банкови такси за анулирани и възстановени резервации, те губят пари. Уестън каза, че промените показват „пълна липса на подкрепа за нашите членове и добави:„ ОТА искат да ги оставят с отрицателни доходи, като същевременно защитават собствения си доход на всяка цена. “

По-рано тази седмица говорител на групата на Expedia заяви: „Не сме взели това решение лесно. Ние обаче вярваме, че това е правилното нещо за нашата индустрия, за пътуващите и като цяло за нашите партньори, хиляди от които вече са се включили през последните няколко дни, защото виждат ползата от опростяване на процеса за анулации.“

 „В такива моменти, когато клиент може да не е в състояние физически да стигне до мястото за настаняване, ние ги подкрепяме, като предлагаме безплатно анулиране или промяна на датите на престоя си, когато това е възможно. Предвид наложените от правителството ограничения, ако хотел възстанови на клиент това, което вече е платил, Booking.com разбира се също не иска никаква комисионна.“, коментираха от Booking.com

Източник: The Caterer

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.