Tripadvisor отчете приходи от 59 милиона долара, 153 милиона долара нетна загуба и 74 милиона долара коригирани загуби EBITDA (печалба преди лихви, данъци, амортизация и амортизация) през второто тримесечие. Но в писмо до акционерите, съоснователят и главен изпълнителен директор Стив Кауфер казва, че това все още е „по-добро от нашите предишни очаквания“.
Цифрата на приходите е с 86% по-малка в сравнение със същия период на миналата година. „Нашите резултати от второто тримесечие отразяват историческото въздействие, което пандемията Covid-19 оказва върху нашия бизнес и върху туристическата индустрия. Все пак тенденциите в търсенето на пътувания постепенно се подобряват след априлския крах“, каза Кауфер.
Според Tripadvisor през април, май и юни месечните уникални потребители на неговите сайтове са били съответно около 33%, 45% и 60% в сравнение с периоди от миналата година. Трафикът продължава да се подобрява и според компанията цифрата през юли ще е около 67% от миналогодишната.
Компанията твърди, че приходите също се подобряват, от най-ниското ниво от около 10% през април и май до 20% през юни и 30% за юли, в сравнение със същите периоди през 2019 година.
През останалата част от годината и през 2021 г. Tripadvisor заяви, че приоритетите включват ускоряване на стратегията “One Tripadvisor” насочена към потребителите. Усилието включва преработена начална страница и съдържание, за да „доставим по-персонализирано и контекстуално подходящо преживяване, планиране и резервиране“. Преработеното мобилно приложение ще заработи още в края на тази година.
След пускането на персонализирана услуга за пътуване, известна като Reco през юни, Tripadvisor заяви, че ще продължи да разработва абонамент и други платени предложения директно към потребителя.
Източник: travelweekly.com