fbpx

Политика за анулации: Как най-големите хотелски вериги по света се справят със ситуацията?

Разпространението на вируса COVID-19 принуди множество големи хотелски вериги, да променят своите политики за анулиране на резервации, възстановявания на суми и промяна на периоди. В 21Hoteliers , ще ви информираме как най-големите хотелски вериги по света се справят със ситуацията и какви мерки взимат, опитвайки се да запазят клиентската си маса и същевременно да намалят финансовите щети.

Accor

Според Accor, гостите, които са резервирали негъвкава тарифа (non-flexible rate) и е планирано да пристигнат преди 30 април 2020 г., могат да променят резервацията си за бъдещо пътуване до 31 декември 2020 г. без неустойка, като се свържат директно с хотела. Групата на хотела добави, че съществуват откази за изменение и анулиране за определени региони поради правителствени ограничения в страните, които са най-засегнати от вируса.

За гостите, които са резервирали чрез туристически агент, онлайн платформа за резервации или други трети страни, групата съветва тези клиенти да се свържат директно с доставчика си за съдействие. Програмата за лоялност на Accor Accor Live Limitless обяви, че членовете, базирани в региона на Китай, ще получат увеличение на периода, в който могат да използват своите привилегии.

Hilton

Hilton също актуализира своята политика за анулиране.

Ограничения на правителството– В региони, засегнати от издадените от правителството ограничения за пътуване, групата заяви, че ще продължи да отменя таксите за промяна или ще предлага пълно възстановяване на сумите.

Съществуващи резервации–  Всички резервации, дори и тези, които са описани като „неотменими“ (non-cancellable), които са насрочени за пристигане преди 30 април 2020 г., могат да бъдат променени или анулирани безплатно до 24 часа преди планираното пристигане.

Нови резервации– Всяка резервация, която направите – дори и тези, описани като „неотменими“ (non-cancellable), които са резервирани между днес и 30 април 2020 г. за всяка бъдеща дата на пристигане, може да бъде променена или анулирана без такса до 24 часа преди планирано пристигане.

Hyatt

Hyatt коригира своите политики поради пандемията Covid-19: Съществуващи резервации за предстоящо пътуване между 14 март и 30 април 2020 г.: Всички съществуващи резервации направени преди 13 март 2020 г., които са за пристигания между 14 март и 30 април 2020 г., могат да бъдат променяни или отменени без такса до 24 часа преди определеното време за пристигане. Нови резервации за всяко бъдещо пътуване: Всяка резервация, която направите между 13 март 2020 г. и 30 април 2020 г. – за всяка бъдеща дата на пристигане – може да бъде променена или анулирана безплатно до 24 часа преди планираното пристигане.

Marriott

За всички хотели в Marriott International по целия свят, хотелската група, прилага следните политики: За гостите със съществуващи резервации- за всяка бъдеща дата на пристигане, включително резервации с предварително платени тарифи, които обикновено са по-ограничителни, групата ще позволи пълни промени или анулиране без такса до 24 часа преди пристигането, стига промяната или анулирането да се направи до 30 април 2020 г.

За гостите, които правят нови резервации за всяка бъдеща дата на пристигане, включително резервации с предварително платени цени, между днес и 30 април 2020 г., групата ще позволи резервацията да бъде променена или отменена без такса до 24 часа преди планираната дата на пристигане

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Обяви за работа от

Открийте най-новите свободни позиции в туризма.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела. 

[newsletter_form]