Повечето от хотелиерите не използват Snapchat или пък не знаят какво е TikTok. Поколението Z обаче се стича към тези две платформи с невероятна скорост, което ги направи две от най-теглените приложения за 2019 година.
Малко хотели полагат усилия да привлекат вниманието на това по-младо поколение. Поколение Z вече е една от най-големите групи потребители, въпреки факта, че някои от членовете на тази демографска група са по-млади от 10-годишна възраст. Те „контролират“ 200 милиарда долара директни разходи. Междувременно те оказват влияние върху над 600 милиарда долара разходи от родителите си , според Hotel Tech Report . Очаква се членовете на поколение Z да представляват 40% от всички потребителски покупки до края на тази година.
Кои всъщност са поколението Z ?
Поколение Z (Известни като Generation Z) обикновено се счита за хората с години на раждане между 1995 и 2015 г. Те са най-младото поколение и много от тези млади хора все още са в гимназията. Би било грешка да се свърже Поколение Z с Поколение Y, известни още като Millennials (Поколение Милениум). Въпреки, че тези групи могат да споделят някои характеристики, те имат много различни гледни точки, навици и нагласи, които влияят на решенията им за покупка.
Generation Z е първото поколение „дигитални по рождение“ (Digital natives), фраза, която означава, че тази група е израснала напълно потопена в интернет чрез платформи като Google. Смартфоните, сензорните екрани и приложения са нормални за тях от раждането им, за разлика от Поколение Y, които може да си спомнят времената преди безжичния интернет. Поколение Z притежава силни технологични умения, способност за изпълнение на няколко задачи едновременно и желание за персонализирани, създадени по поръчка преживявания.
Предпочитанията за пътувания на поколение Z и значението им за туризма и хотелиерството
Тази технологична група от хора очаква цифрови изживявания от ново поколение и иска вашият хотел да предостави истински изживявания, които могат да бъдат резервирани чрез смартфон.
Както и при всички останали неща, Поколение Z очаква да успее да се справи с всички предварителни операции на телефона или таблета си: от избора на дестинацията до резервирането на всички подробности, включително полети, наземни транспортни услуги, резервации и резервации в ресторанта. Те искат да могат да задават въпроси онлайн и да получават незабавни отговори, докато вземат своите решения. Когато решат да предприемат пътуване, но все още не са решили къде, Поколение Z се обръща към социалните медии, за да намери както вдъхновяващо съдържание, така и оферти за пътувания.
Надяваме се,че успяхме да ви убедим във важността на това ново поколение за всеки бизнес, в частност за хотелиерството. В никакъв случай не подценявайте тази група, която може би за вас са просто деца, но всъщност тези деца пътуват, споделят активно впечатления и търсят персонално отношение.