fbpx

Поколението Z и значението му за туризма

Повечето от хотелиерите не използват Snapchat или пък не знаят какво е TikTok. Поколението Z обаче се стича към тези две платформи с невероятна скорост, което ги направи две от най-теглените приложения за 2019 година.
Малко хотели полагат усилия да привлекат вниманието на това по-младо поколение. Поколение Z вече е една от най-големите групи потребители, въпреки факта, че някои от членовете на тази демографска група са по-млади от 10-годишна възраст. Те „контролират“ 200 милиарда долара директни разходи. Междувременно те оказват влияние върху над 600 милиарда долара разходи от родителите си , според Hotel Tech Report . Очаква се членовете на поколение Z да представляват 40% от всички потребителски покупки до края на тази година.

Кои всъщност са поколението Z ?

Поколение Z (Известни като Generation Z) обикновено се счита за хората с години на раждане между 1995 и 2015 г. Те са най-младото поколение и много от тези млади хора все още са в гимназията. Би било грешка да се свърже Поколение Z с Поколение Y, известни още като Millennials (Поколение Милениум). Въпреки, че тези групи могат да споделят някои характеристики, те имат много различни гледни точки, навици и нагласи, които влияят на решенията им за покупка.
Generation Z е първото поколение „дигитални по рождение“ (Digital natives), фраза, която означава, че тази група е израснала напълно потопена в интернет чрез платформи като Google. Смартфоните, сензорните екрани и приложения са нормални за тях от раждането им, за разлика от Поколение Y, които може да си спомнят времената преди безжичния интернет. Поколение Z притежава силни технологични умения, способност за изпълнение на няколко задачи едновременно и желание за персонализирани, създадени по поръчка преживявания.

Предпочитанията за пътувания на поколение Z и значението им за туризма и хотелиерството

Тази технологична група от хора очаква цифрови изживявания от ново поколение и иска вашият хотел да предостави истински изживявания, които могат да бъдат резервирани чрез смартфон.
Както и при всички останали неща, Поколение Z очаква да успее да се справи с всички предварителни операции на телефона или таблета си: от избора на дестинацията до резервирането на всички подробности, включително полети, наземни транспортни услуги, резервации и резервации в ресторанта. Те искат да могат да задават въпроси онлайн и да получават незабавни отговори, докато вземат своите решения. Когато решат да предприемат пътуване, но все още не са решили къде, Поколение Z се обръща към социалните медии, за да намери както вдъхновяващо съдържание, така и оферти за пътувания.
Надяваме се,че успяхме да ви убедим във важността на това ново поколение за всеки бизнес, в частност за хотелиерството. В никакъв случай не подценявайте тази група, която може би за вас са просто деца, но всъщност тези деца пътуват, споделят активно впечатления и търсят персонално отношение.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.